برگزاری رژه یگان‌های نمونه ناجا در بندرعباس

در مراسم رژه یگان‌های نمونه ناجا در بندرعباس از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی و مدافعان امنیت و سلامت استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صبح امروز رژه یگان‌های نمونه ناجا با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی و مدافعان امنیت و سلامت استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر شد.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در مراسم رژه یگان‌های نمونه ناجا گفت: استان هرمزگان با وجود داشتن مرز‌های گسترده یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

سردار جعفری با اشاره به کاهش محسوس جرائم خشن در استان افزود: استان هرمزگان در بین استان‌های کشور از لحاظ وقوع جرم در رتبه بیست و نهم قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: امنیت اجتماعی، مرزی، اقتصادی و فرهنگی حاکم بر استان نتیجه تلاش شبانه روزی نیرو‌های انقلابی و متدین نیروی انتظامی است.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز گفت: هرمزگان یکی استان‌های بسیار خوب از نظر امنیت در حوزه دریا و خشکی است و در تامین امنیت ملی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

همتی افزود: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و باید در این عرصه نیز به مانند دوران دفاع مقدس با پشتکار، برنامه ریزی و تلاش همه جانبه دشمن را مایوس و سرافکنده کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.