نوری‌قزلجه در صحن علنی:

تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام درست نیست/ پایان تحریم تسلیحاتی در بستر توافق هسته‌ای رخ داد

نماینده بستان آباد با بیان اینکه درست نیست بگوییم برجام ۲۰ دقیقه‌ای تصویب شده است، گفت: شکست‌های اخیر آمریکا در محکمه‌های بین‌المللی و پایان تحریم تسلیحاتی در بستر همین توافق‌نامه هسته‌ای رخ داد.

تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام درست نیست/پایان تحریم تسلیحاتی در بستر توافق هسته‌ای رخ دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ مهر) در تذکری خطاب به قالیباف با اشاره به بخشی از محتوای تذکر حجت‌الاسلام سلیمی مبنی بر تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام و مشکلات پس از آن اظهار کرد: این تذکر به دستور صحن ارتباطی نداشت و گویا برای شما دلنشین بود. 

او ادامه داد: برجام در مجلس نهم با حضور خودِ آقای سلیمی به عنوان نماینده و در کمیسیونی به ریاست آقای زاکانی، پس از چندین ماه و مدت‌ها بررسی و با دعوت از مهمانان مختلفی تصویب شد. این موافقتنامه ابتدا به صورت دو فوریتی رأی نیاورد و تبدیل به یک فوریتی شد. هفته‌ها رأی‌گیری و برنامه ریزی رخ داد و در همان جلسه پس از ساعت‌ها بررسی به رأی گذاشته و تصویب شد. پس درست نیست که بگوییم  ۲۰ دقیقه‌ای به تصویب رسید.

نوری قزلجه اظهار کرد: همین شکست‌های اخیر آمریکا در محکمه‌های بین المللی و پایان تحریم تسلیحاتی و وارد شدن به بازار تسلیحات دفاعی در بستر همین توافق‌نامه هسته‌ای برجام رخ داد.

در پاسخ به این گفته‌ها، محمدباقر قالیباف گفت: البته شما هم در دستور صحبت نکردید و ان‌شاءالله همه قانون را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار