مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبرداد؛

افزایش ۶۸ درصدی صدور مجوز احداث در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

آل‌بویه گفت: صدور مجوز احداث در اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نیمه نخست سال جاری ۶۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز در نیمه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشت.

او افزود: در این مدت، ۱۳۱ فقره جواز احداث ساختمان در بالغ بر یکصد هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این استان صادر شده است.

آل‌بویه ابرازداشت: در ۶ ماه ابتدایی سال گذشته، ۷۸ فقره جواز ساخت در بیش از ۲۷ هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به صدور ۲۰ فقره گواهی پایان کار در نیمه نخست سال ۹۸ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، بیان کرد: این مقوله در مدت مشابه امسال، ۲۹ فقره است که مقایسه آمار‌ها بیانگر افزایش ۴۵ درصدی در صدور گواهی پایان کار دارد.

او  اضافه کرد: افزایش صدور مجوز احداث و گواهی پایان کار در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این استان نشان از اقبال فعالان صنعتی به سرمایه‌گذاری دارد که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار