ارائه انشعاب به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز متوقف شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ارائه خدمات و انشعاب‌های جدید به صاحبان واحد‌های مسکونی غیرمجاز در سراسر استان باید متوقف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز استان، با تاکید بر برخورد جدی دستگاه‌های متولی با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در استان گفت: ارائه خدمات و انشعاب‌های جدید به صاحبان واحد‌های مسکونی غیرمجاز در سراسر استان باید متوقف شده و وضعیت افرادی که از سال‌های گذشته و به صورت موقت از انشعابات مختلف آب، برق، تلفن و گاز استفاده می‌کنند تعیین تکلیف شود.

او با تاکید بر همت جمعی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با گسترش این معضل اجتماعی، گفت: گسترش روزافزون ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در شهر‌ها باعث افزایش روزافزون معضلاتی همچون حاشیه‌نشینی و بسیاری  از مشکلات اجتماعی می‌شود.

رحمتی گفت: نظارت و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز باید ملموس‌تر بوده و با دستگاه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات برای ساخت‌وساز‌های غیرمجاز می‌کنند برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خواستار برگزاری جلسه‌ای تخصصی با حضور مسئولان قضایی استان شد و گفت: باید رویه‌ای ثابت برای ارائه خدمات و انشعاب در دستگاه‌های خدمات‌رسان، تدوین شود و سیستم قضایی نیز با متخلفان طبق ضوابط و قوانین برخورد کند.

رحمتی همچنین خواستار دقت و نظارت بیشتر دهیاری‌ها برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در روستا‌ها شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.