علی نژاد: به سوالات فوتبالی در مجمع انتخاباتی دو و میدانی پاسخ نمی‌دهم

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر در مجمع انتخاباتی دو و میدانی در رابطه با فوتبال صحبت کنم، در حق رشته‌های غیر فوتبالی ظلم می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: خیلی خوشحالم پس از مدت‌ها رئیس فدراسیون دو و میدانی مشخص شد. تلاش کردیم در اسفند ماه سال گذشته مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم، اما نشد.

او ادامه داد: رقابت انتخاباتی در ۲ مرحله بسیار نزدیک بود. این نزدیکی آراء نشان دهنده آن است که هیچ مهندسی در انتخابات صورت نمی‌گیرد. در نهایت هاشم صیامی با کسب ۲۴ رای از ۴۲ رای مأخوذه به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد.

او ادامه داد: نزدیکی انتخابات به دلیل وجود عقاید متفاوت خوب است، اما همین موضوع می‌تواند در آینده برای فدراسیون حاشیه درست کند. من به هیئت رئیسه جدید تاکید کردم همگی در کنار هم برای افتخار آفرینی کشورمان تلاش کنیم.

علی نژاد درباره تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش برای اعتراض به مدیریت این باشگاه گفت: درباره فوتبال صحبت نمی‌کنم. امروز می‌خواهم درباره دوومیدانی صحبت کنم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج بیان کرد: انتخابات این فدراسیون ۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.

علی نژاد درباره شرکت کردن مازیار ناظمی در انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی بیان کرد: طبق قانون اگر سرپرستی از سمتش استعفا دهد می‌تواند در انتخابات شرکت کند و ناظمی هم استعفا کرده و حضور او به عنوان کاندیدا مشکلی ندارد.

او در خصوص کناره گیری گواری از انتخابات فدراسیون شطرنج گفت: هنوز نامه‌ای را دریافت نکرده و اطلاعی هم از موضوع ندارم. نمی‌دانم منشا خبر کجا است، اما اگر خبری باشد، از سوی دفتر مشترک فدراسیون‌ها به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

علی نژاد در واکنش به طرح سوال فوتبالی از سوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر بخواهیم درباره فوتبال در مجمع فدراسیون دوومیدانی صحبت کنیم، به رشته‌های غیرفوتبالی ظلم می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار