پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی طرح محور شهرکرد، شلمزار به بازفت

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیشرفت فیزیکی طرح محور شهرکرد، شلمزار به بازفت به ۴۲ درصد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح محور راه اصلی شهرکرد، شلمزار، ناغان به بازفت از مصوبات مهم سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکنون از پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی برخوردار شده است.

او افزود: این طرح در هنگام سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در تیرماه امسال ۳۲ درصد پیشرفت داشت، اما ظرف چندماه اخیر این طرح از پیشرفت قابل قبولی برخوردار شده است.


بیشتر بخوانید


مقصودی اضافه کرد: این طرح در سه محور به طول ۱۶۰ کیلومتر فعال است که امسال ۶۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب به آن اختصاص داده شده و تاکنون ۵۵ میلیارد تومان آن ابلاغ شده و تمامی قطعات آن به مرحله مناقصه رسیده است.

او ادامه داد: قطعه نخست آن محور شهرکرد تا سه راهی امیرآباد است که از زمان سفر تاکنون از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.

مقصودی گفت: قطعه دوم این محور از سه راهی شمس‌آباد تا سه راهی امیرآباد است که معارضات محلی مهمترین مانع پیشرفت این قطعه شده است و تاکنون مذاکره با مردم محلی به نتیجه نرسیده است.

او افزود: تونل چری و تونل زره از دیگر قطعات مهم این طرح است که تونل چری از یک ماه گذشته ۸۰ متر پیشروی داشته است و در زمستان در قالب قرارداد پیمانکار ۳۰۰ متر از تونل حفاری شود و تونل زره ۷۰ میلیارد تومان در هنگام سفر به آن اختصاص داده شده و ۵۰۰ متر آن باقی مانده است.

مقصودی، معارضات محلی را مهمترین مانع پیشبرد اجرای این طرح دانست و اضافه کرد: اگر این معارضات برطرف شود می‌توان بر اساس برنامه زمانبندی هرچه سریع‌تر این طرح به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار