فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

هر بسیجی در جایگاه خود برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کند

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج اقشار مختلف وظایف و نقش‌های مختلف را برعهده دارد و هر بسیجی در جایگاه خود برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه مسئول بسیج فرهنگیان استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار بسیجیان در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: سازماندهی و آموزش نیرو‌های مومن برای آموزش نسل جوان و مقابله با جنگ‌نرم دشمنان نظام در تعلیم و تربیت رسالت بسیج فرهنگیان است.

او افزود: هدایت دانش‌آموزان به سمت اهداف نظام، کمک به کارآمدی نظام آموزش و پرورش از جمله نقش‌های و وظایف بسیج فرهنگیان است.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: بسیج اقشار مختلف وظایف و نقش‌های مختلف را بر عهده دارد و هر بسیجی در جایگاه خود برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کند.

او بر ارتباط و همدلی و هم‌افزایی در بین اقشار مختلف بسیج با مسئولان و مردم تاکید کرد و ادامه داد: با این همدلی و هم‌افزایی بسیج توانسته است، موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.

اکبری با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از دانش‌آموزان استان عضو بسیج دانش‌آموزی و درصد بالای از فرهنگیان عضو بسیج فرهنگیان هستند گفت: بسیجیان، سرمایه‌های نظام و پشتوانه قوی برای نظام هستند.

او با اشاره به ۱۵ مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان چهارمحال و بختیاری افزود: این روز در تاریخ استان یک روز و تاریخ بی نظیر و کم نظیر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار