واعظی در حاشیه هیئت دولت:

برخی از نمایندگان مجلس انتظارات مردم را بالا می‌برند/ لغو جلسه سران قوا را مجلس خبر داد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفر‌هایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: اساس موضوعات مهم که مربوط به سران قوا می‌شود در ۴ جلسه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی و یا در جلسه شورای عالی اقتصادی بحث و بررسی می‌شود. جلسات این ۴ شورا مرتب برگزار می‌شود و از باب تفاهم و همدلی جلساتی بین سه رئیس برگزار می‌شود.

او افزود: این اولین باری نیست که اینگونه جلسات به دلیل بروز مشکلی برای یکی از روسا آن هم با هماهنگی به تاخیر افتاده است، در گذشته هم چنین اتفاقی صورت گرفته، اما خبری مطرح نشده است. نمی‌دانم چرا این‌طور شده که یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشده است، آن هم بر اساس دستورالعملی که ابلاغ شد؛ اما این موضوع ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. تعداد نمایندگانی که الفاظ نامناسبی به کار می‌گیرند که در این دوره از مجلس تعداد آنها زیاد شده است. هنوز خیلی به انتخابات مانده و امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفر‌هایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برند. خود این‌ها در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچکدام از این کار‌ها را انجام نداد.

او تاکید کرد: در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح‌های جدید دیگر هستند.

این خبر در حال تکمیل است/

برچسب ها: هیئت دولت ، سران قوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عجب !!!!!!!!!!!!!!!
Switzerland
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
پول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
انتظار؟
یادتون نیست برای ریاست جمهوری چه قول‌هایی دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ببخشید که توقعمون بالاست
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
جناب واعظی لطفا بالباس مبدل و بدون محافظ برویدبین مردم وببینید درباره دولت متبوع شما چه نظری دارند؟ اوضاع اقتصادی مملکت را بشدت خراب کرده اید وهنوز به دولت قبل که درکارکردن برای ملت اصلاقابل مقایسه باآن نیستید .
آخرین اخبار