علی نژاد: سرمربی استقلال فردا یا پس فردا معرفی می‌شود/ هر تصمیمی هیئت مدیره بگیرد وزارت ورزش حمایت می‌کند

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از خروج از باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان پس از خروج از باشگاه استقلال اظهار کرد: درباره انتخاب سرمربی استقلال اعضای هیئت مدیره باید تصمیم بگیرند که امشب حضور نداشتند. هر تصمیمی که مدیرعامل و هیئت مدیره بگیرند وزارت ورزش و جوانان هم حمایت می‌کنند.

او در خصوص ممنوعیت جذب خارجی‌ها افزود: محمود فکری ایرانی است و مگر خارجی محسوب می‌شود؟ به باشگاه آمدیم و اولویت‌ها را چک کردیم.

علی نژاد ادامه داد: چون به استقبال پرسپولیسی‌ها رفته بودم، باید به دیدار استقلالی‌ها هم می‌آمدم و به همین دلیل در باشگاه استقلال حضور یافتم. باشگاه‌ها باید کار‌های مربوط به مجوز حرفه‌ای خود را انجام دهند و در این راستا امروز پرسپولیس با AFC وبینار داشت و استقلال هم قبلا این وبینار را برگزار کرده است.

معاون وزیر ورزش درباره انتخاب اعضای کمیته فنی استقلال گفت: ابتدا باید پیشکسوتان معرفی شوند تا از میان آن‌ها برخی به عنوان کمیته فنی معرفی شوند. ما با نظر مجمع اعضای هیئت مدیره را معرفی می‌کنیم و آن‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند.

وی درباره تغییرات متعدد در استقلال بیان داشا: این تصمیمی بوده که اعضای هیئت مدیره اتخاذ کرده‌اند و در یکی دو روز آینده سرمربی تیم هم مشخص می‌شود.

علی نژاد در پایان در خصوص رضایت نامه ۷ میلیاردی محمود فکری اظهار کرد: بعید می‌دانم استقلال بخواهد چنین پولی را بپردازد. شاید اگر کار به پرداخت این پول برسد، آن‌ها به دنبال گزینه دیگری بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
هی نشست برگزار میکنید .تیمو بهم میریزید بعد میگید که ما دخالتی نداریم .بابا مرد ومردانه شما که مالک اصلی تیم هستید بیایید وسط گود مشکل را حل کنید.کی بود کی بود من نبودم بازی در نیارید.عالم وآدم از این ترفندهای شما خبر داره.مجلس هم تا واگذاری جدی به بخش خصوصی این مصوبات دست وپاگیر را حذف کنه تا این مردم اینقدر ناراحتی نکشند. شما بفرمایید تیمهای صنعتی از کجا تامین میشوند.نگویید خصوصی که کلاهمان توی هم میرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حالا شما کلاهتو صفت بچسب که با کلاه بقیه تو هم نره ضمنا الان که اومده میگید چرا اومده وقتی هم نمیاد میگید چرا نمیاد تیم شما و طرفداراش جز هوچی گری و تهمت زدن و البته وطن فروشی و بالا رفتن از دکل تیمهای عربی و ژاپنی کار دیگه ای هم بلده انجام بده؟
آخرین اخبار