مدیر عامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:

وزارت دفاع نیاز‌ کشور در زمینه سیم و کابل تفلونی را رفع می‌کند

مدیر عامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: مجموعه کارخانه تولید سیم و کابل تفلونی صنایع دریایی وزارت دفاع قادر است نیاز‌های کشور را در زمینه سیم و کابل تفلونی مرتفع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دریادار امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مراسم افتتاح و راه‌اندازی کارخانه تولید کابل‌های تفلونی نظامی و غیرنظامی که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، گفت: این مجموعه قادر است تمامی نیاز‌های کشور را در زمینه سیم و کابل تفلونی مرتفع کند و آن را در اختیار همه بهره برداران قرار دهد.
 

بیشتر بخوانید

 
او با اشاره به ویژگی این سیم و کابل های تفلونی، افزود: ویژگی‌های این محصول راهبردی از جمله مقاومت دمایی از منفی ۹۰ تا ۲۶۰ درجه سانتیگراد، هدایت بسیار خوب، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، مقاومت در برابر حلال‌ها و مواد شیمیایی و مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش و انعطاف‌پذیری است.
 
 مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ادامه داد: این محصول راهبردی کاربرد‌های وسیعی در صنایع دفاعی و نظامی ازجمله دریایی، هوایی و موشکی و در صنایع غیر نظامی نظیر خودروسازی، ریلی، پتروشیمی، پزشکی و سایر صنایع مربوط به روشنایی دارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.