لحظه وحشتناک سقوط قفسه های سوپرمارکت

سقوط ناگهانی قفسه‌ های یک سوپرمارکت در برزیل، موجب کشته و زخمی شدن ۹ نفر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط قفسه‌های یک فروشگاه بزرگ در برزیل را به تصویر می‌کشد. این قفسه‌ها یکی پس از دیگری مانند دومینو فرو ریخت و صحنه‌ای دلهره آور را در مقابل چشمان وحشت زده پرسنل و مشتریان رقم زد.

در این حادثه یک نفر کشته و هشت نفر دیگر از پرسنل و مشتریان فروشگاه زخمی شدند. این اتفاق ساعت ۸.۱۵ جمعه شب در سوپرمارکت ماتئوس آتاکارِجو میکس در شهر «سائو لوئیس» واقع در شمال برزیل رخ داد.

هویت قربانی این حادثه زن ۲۱ ساله با نام «ایلان دِ اولیویرا رُدریگوئز» اعلام شده است. او که از پرسنل سوپرمارکت بود مدت ۳ ماه بود که در این سوپرمارکت مشغول به کار شده بود. این زن جوان بر اثر سقوط قفسه‌های فلزی و محصولات روی سرش و گرفتار در زیر آوار جان سپرد. ۶ نفر دیگر که در همین موقعیت گرفتار شده و زخمی شده بودند توسط گروه‌های امدادرسانی زنده بیرون کشیده شدند. این افراد بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند. دو قربانی دیگر توسط شاهدان عینی نجات داده شدند.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که توسط دوربین مداربسته این فروشگاه تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌هد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پرسنل فروشگاه به همراه مشتریان با شنیدن صدای مهیب بلافاصله اقدام به فرار می‌کنند. در این ویدئو یک مرد در حالی که کودکی را در آغوش گرفته در حال فرار از مقابل آوار قفسه‌ها و محصولات فروشگاه دیده می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل این عملیات نجات که بیش از ۱۱ ساعت به طول انجامید ۲۷۰ آتشنشان حضور داشتند. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است، اما گفته می‌شود برخورد یک لیفتراک با قفسه‌ها این تراژدی را رقم زده است. تحقیقات پلیس برزیل در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار