مقایسه خودرو؛

مقایسه هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

مشخصات فنی خودرو توسان ix35 و نیسان مورانو در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را بخرید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، مقایسه توسان ix35 با نیسان مورانو است. این ۲ خودرو به دلیل شباهت ظاهری متقاضیان یکسانی دارند، اما بسیاری از افراد برای انتخاب یکی از این ۲ خودرو دو دل هستند. در این گزارش قصد داریم مشخصات فنی هر ۲ خودرو را بیان کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری برای خرید داشته باشید. 

معرفی هیوندای توسان ix35: 

هیوندای توسان با رتبه عالی ۲۰۱۱ یک شاسی بلند کامپکت جادار با فضای داخلی مجهز، عملکرد خوب و امتیازات ایمنی عالی است. Tucson همچنین به صورت استاندارد با Android Auto، Apple CarPlay، Bluetooth، پورت‌های USB و یک سیستم صوتی شش بلندگو ارائه می‌شود. در این خودرو شاسی بلند شارژ دستگاه بی سیم، صفحه لمسی ۸ اینچی، سیستم صوتی Infinity هشت بلندگو، ناوبری، رادیو ماهواره‌ای و سانروف پانوراما در دسترس است.

مقایسه  هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

این خودرو یکی از ایمن‌ترین شاسی بلندهای جاده است. هیوندای تعداد زیادی از مشخصات ایمنی استاندارد را در توسان جای داده است. این خودرو همچنین دارای امتیازات عالی تست تصادف است. اگر به دنبال یک شاسی بلند یا کراس اوور کوچک هستید، توسان ارزش زیادی برای خرید دارد.

مقایسه  هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم انتقال نیرو ۴WD به همراه ITCC ،  گیربک اتوماتیک تیپترونیک ۶ دنده،  فرمان الکتریکی (ESP) ،  روکش چرمی صندلی‌ها،  گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، سنسور نور، کروز کنترل، گرمکن آینه‌های جانبی، آینه الکتروکرومیک، سقف پانوراما،  دوربین عقب، سنسور پارک، سیستم کنترل کیفیت هوا (AQS)، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سنسور رطوبت سنج، فیلتر هوای داخل اتاق اشاره کرد.

مقایسه  هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

مشخصات نیسان مورانو: 

نیسان مورانو انتخاب خوبی در کلاس شاسی بلندهاست. این کراس اوور راحت و جادار برای رفت و آمد خوب است، اما فضای داخلی به تازه سازی نیاز دارد. هنوز هم مکانی خوش ساخت، جادار و راحت است. در حالی که مورانو یک SUV مناسب و معقول است، گزینه‌های بهتری نیز در دسترس است.

مقایسه  هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

این وسیله نقلیه ترکیبی مناسب از راحتی، سودمندی، ظاهر، کارایی و گازرسانی مناسب گاز (۲۱ کیلوگرم در کیلومتر راه رانندگی در شهر) است. از جمله امکانات این خودرو می توان به فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم برقی در عمق و ارتفاع و دارای حافظه، آینه‌های تاشو برقی با حافظه، آینه الکتروکرومیک،  صندلی برقی راننده با حافظه، صندلی برقی سرنشین جلو، صندلی‌های تاشو عقب برقی اشاره کرد.

مقایسه  هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

همچنین نیسان مورانو مجهز به سنسور جلو و عقب، دوربین عقب، درب صندوق عقب برقی، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر راننده، گرمکن شیشه عقب با تایمر، سنسور باران، سیستم کنترل دینامیک خودرو VDC و سیستم کنترل هرزگردی TRC است.

مقایسه  هیوندای توسان ix35 با نیسان مورانو + مشخصات فنی

خودرو
هیوندای توسان ix35 نیسان مورانو
کشور سازنده
کره جنوبی ژاپن
سال (طراحی)
2011 2009
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور
2359سی سی 3500سی سی
حداکثر قدرت
177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 266 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
4000 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه 336 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه
جعبه دنده
6 دنده خودکار تیپ ترونیک 6 دنده xTronic
شتاب 0 تا 100
10 ثانیه 8 ثانیه
حداکثر سرعت
190 کیلومتر در ساعت 209 کیلومتر در ساعت
وزن
1585 کیلوگرم 1845 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4410 طول - 1820 عرض - 1655 ارتفاع 4770 طول - 1880 عرض - 1685 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2639 میلیمتر 2824 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
10.7 لیتر در هر صد کیلومتر 12 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
55 لیتر 84 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 4 یورو 4
میزان تولید CO2
- گرم در هر کیلومتر 248 گرم در هر کیلومتر
ترمز و پایداری
سیستم کنترل سرعت در هنگام آمدن از سراشیبی DBC - سیستم ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار HAC - سیستم کنترل پایداری الکتریکی ESP - ABS - سیستم کنترل لغزش در جاده‌ها TCS - EBD ABS - BAS - EBD - VDC
کیسه هوا
کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - پرده‌ای - مجموعا 10 کیسه هوا کیسه هوای راننده - سرنشین جلو - جانبی - مجموعا 6 کیسه هوا
سیستم صوتی
قابلیت پخش CD و MP3 – مجهز به 4 عدد اسپیکر و 2 عدد تیونر – آمپلی فایر - سابووفر نویگیشن - بلوتوت - سیستم صوتی Bose با قابلیت پخش MP3، چنجر 6 تایی و 11 اسپیکر - مانیتور رنگی هفت اینچی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار