بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۳ مهر؛

اوضاع فجیع کرونا تقصیر مردم یا مسئولین؟/ مهران رجبی با خروج از قرنطینه سر فیلمبرداری حاضر شد

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون همزمان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، تصویری از دیدار جمعی از هنرمندان با رئیس کل اماکن تهران را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

"به مناسبت هفته نیروی انتظامی.
دیداری با جناب سرهنگ مرادی...
رئیس کل اماکن تهران....
یک انسان بسیار مهربان. خوش برخورد و انسان...
ممنونم از مهربانی جناب سرهنگ امامی
اقای بختیاری عزیز
و خانم نجفی دوست داشتنی
"

دیدار هنرمندان با نیروی انتظامی

 

نرگس آبیار، کارگردان شناخته شده سینما درمورد بی تدبیری برخی مردم و مسئولین در روزهای سخت کرونایی پستی را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"کرونا و هزار سودا
تهران باز هم تعطیل می‌شه به این امید که آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا پایین بیاد‌. اما بجاش استارت ماشین‌ها به شمال یا شهرهای دیگه زده می‌شه. به نظر شما چکار می‌شه کرد؟
بعضیا معتقدند دولت باید تدبیر کنه و اگر هم تا الان امار کرونا پایین نیومده تقصیر به گردن دولته.
بعضیا هم مردم رو مقصر می‌دونن. به نظر شما سهم دولت در این بحران چقدره و مردم چه باید بکنند؟
"

پست تامل برانگیز نرگس ابیار

 

مهران رجبی که چندی پیش براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود و سخت با این بیماری مبارزه می‎کرد امروز در جدیدترین پست خود از حضور دوباره‎اش در مجموعه (صبح اخرین روز) خبر داد.

"سلام به دوستان . بعد از ۲۱ روز بیمارستان گذرانی و در انتها قرنطینه، امروز گریم شده و در ادامه مجموعه (صبح اخرین روز) به ایفای نقشم پرداختم.. نکته اینکه خیلی خیلی خیلی باید مواظب بود . یا حق"

مهران رجبی سر فیلمبرداری

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان که بیشتر با نام عمو پورنگ شناخته می‎شود، ویدئویی از مادرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"قدم زدن در منزل برای افراد سالمند در این ایام کرونا که بندگان خدا جایی نمیتونن برن بهترین راه برای عدم خستگی و تحرک اونهاست ، البته مادر جان کمی تنبلی میکنه ولی در طول روز تشویقش میکنم چندین بار این کار رو انجام بده تا خدایی ناکرده پاهاش خشک و بی تحرک نباشه
خدا سایه همه بزرگترها رو از سرمون کم نکنه ، الهی آمین "

پست عمو پورنگ

 

بیژن بنفشه خواه، هنرپیشه سینما و تلویزیون در آخرین پست اینستاگرامی‌اش، تصویر جدیدی از خود را به اشتراک گذاشت.

بیژن بنفشه خواه

 

حمید گودرزی، هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز تصویری از خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

حمید گودرزی

 

مهراب قاسمخانی، فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون که مدتی پیش از سرقت مسلحانه تلفن همراه دخترش خبر داده بود، امروز با انتشارتصویری در استوری اینستاگرامش از تلاش و موفقیت نیروی انتظامی در دستگیری این سارق مسلح قدردانی کرد.

تشکر مهراب قاسمخانی از پلیس

 

مرجانه گلچین، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از یک پرستار در استوری اینستاگرانش از مردم خواست به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان در ماه‎های اخیر، ماسک زدن را فراموش نکنند.

استوری مرجانه گلچین

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
معلومه مسووبین بی مسوولیت خجالتم نمیکشن میگن روزی ۶۰۰ فوتی یا ۹۰۰ واقعا جای تاسف داره عمدا دارید مردمو میکشید چون هیچ محدودیت سفت وسختی نگرفتین
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۴۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
بالاخره نفهمیدیم به نظر سلبریتیا اراذل و اوباش باید دستگیر بشن یا نه ؟؟؟
اینا که می گفتن اعدام نکنید چی شد به خودشون که رسید نظرشون عوض شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
چه ربطی ب کرونا داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
البته بیشتر مشکل بخاطر فرهنگ پایین بعضیهاست.بطور مثال در شهرستان ما گلپایگان که عده بسیار زیادی از تهران آمده اند و ملک و خانه خریده اند.به محض اینکه دو سه روز تعطیلی پیش می آید سیل مسافر از تهران راهی شهرمان می شوند.در کنار تمام مشکلاتی ایجاد می کنند که مهمترینشان قیمت سرسام آور مسکن است،آمار کرونا را نیز یک مرتبه به شدت بالا می برند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
این سوال کردن داره خوب تخصیر مردمه کلا همه چی تخصیر مردمه مسولان همشون بی گناه هستند مردمی که در همه امور زندگی در رفاه کامل هستند پول نفت که سر سفره همه که مسکن دارن درمان ارزان کار کار فراوان باحقوقی که همه راضین پول ملی با ارزش فراوان پس نتیجه مردم مقصر هستند که در کاخهایشان نمیشینند
آخرین اخبار