جلسه تایید نامزد ترامپ برای دیوان عالی آمریکا طبق برنامه برگزار می‌شود

رهبر اکثریت سنای آمریکا روز گذشته اعلام کرد جلسه تایید «ایمی برت» برای جانشینی در دیوان عالی بر اساس برنامه قبلی پیش خواهد رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، میچ‌مک‌کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا شنبه اعلام کرد علی‌رغم آنکه دو  عضو جمهوری‌خواه کمیته قضایی به کرونا مبتلا شده‌اند، جلسه تایید «ایمی برت» نامزد دیوان عالی که از سوی دونالد ترامپ معرفی شده است طبق برنامه پیش خواهد رفت.

مک‌کانل در بیانیه‌ای اعلام کرد: جلسه‌ای که برای ۱۹ اکتبر برنامه‌ریزی شده است دوباره هماهنگ می‌شود... کارهای مهم کمیته‌های سنا همچنان ادامه دارد.

به گفته مک کانل، کمیته قضایی تحت کنترل جمهوری‌خواهان جلسه تاییدیه ایمی برت را طبق برنامه قبلی در تاریخ ۱۲ اکتبر آغاز می‌کند و سناتورها این امکان را دارند که به صورت حضوری یا از راه دور در جلسه شرکت کنند.

سناتورها «تام تیلیس» و «مایک لی» از اعضای هیئت ریاست جلسه تاییدیه هستند و تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است. این مقام‌ها در مراسم ۲۶ سپتامبر کاخ سفید برای معرفی ایمی برت برای نامزد جانشینی خانم «روث بیدر گینزبرگ» که ماه گذشته درگذشت، حاضر بودند.

چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنا در واکنش به این تصمیم مک‌کانل آن را «خطرناک و بی‌مهابا» توصیف کرد. او در بیانیه‌ای گفت: اگر تشکیل جلسه سنا خطرناک است، ادامه جلسات تاییدیه هم خطرناک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار