درخشش دانشجویان دانشگاه یزد در رشته های ورزشی

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد از درخشش دانشجویان دانشگاه یزد در رشته های بدمینتون و دو و میدانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دشتی زاد، رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون ایران، تیم‌های بدمینتون دانشگاه یزد و سپاهان اصفهان در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دانشگاه یزد موفق شد با نتیجه چهار بر یک تیم سپاهان اصفهان را شکست دهد.

او با بیان اینکه تیم بدمینتون این دانشگاه، اول آبان نیز به مصاف شهرداری شهربابک می‌رود، اظهارداشت: در این مسابقات تیم‌های بدمینتون سپاهان اصفهان، دانشگاه یزد، صنایع فولاد اردکان، ذوب روی زنجان، رعد پدافند اصفهان و شهرداری شهربابک به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

دشتی زاد ادامه داد: تیم دو و میدانی دانشگاه یزد نیز با کسب پنج مدال و تصاحب جایگاه چهارم در مسابقات دو و میدانی قهرمانی لیگ جوانان پسر کشور خوش درخشید.

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد اظهار داشت: تیم دانشگاه یزد در اولین مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی جوانان کشور که با حضور ۳۲ تیم در تهران برگزار شد با ترکیب هفت ورزشکار بومی و با اختلافی نزدیک موفق شد جایگاه چهارم جدول را بدست آورد.

او افزود: در این مسابقات مصطفی جمشید زهی استعداد برتر کشوری در ماده پرش طول مدال نقره و روح الله مصطفوی مدال برنز را به دست آورد.

دشتی زاد اضافه کرد: در ادامه مسابقات حامدحسنی در ماده ۴۰۰ متر بامانع و احسان خانی در ماده ۱۰ کیلومتر پیاده روی دو مدال برنز دیگر را برای تیم دومیدانی دانشگاه یزد به ارمغان آوردند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد تصریح کرد: در رقابت چهار در ۱۰۰ متر امدادی، تیم دو و میدانی دانشگاه یزد با ترکیب حامد حسنی، روح الله مصطفوی، مصطفی جمشیدزهی و هادی پروین، سکوی سوم و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار