قدردانی مادورو از پوتین و مردم روسیه برای واکسن کرونا

رئیس‌جمهور ونزوئلا از دولت و ملت روسیه به علت ارسال واکسن کرونا به کشورش تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، رئیس جمهور ونزوئلا از همتای روس خود و مردم روسیه برای تحویل اولین محموله واکسن ضد بیماری کرونا قدردانی کرد.

نیکلاس مادورو روز جمعه در پیامی در حساب توئیتری خود آورد: Sputnik V اکنون اینجاست. ما اولین کشور در نیمکره غربی هستیم که فاز سوم آزمایش بالینی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را آغاز می‌کنیم. از جانب مردم ونزوئلا، از آقای پوتین و مردم روسیه برای همبستگی خود سپاس و قدردانی می‌کنم.

پیشتر مادورو اعلام کرد: قصد داریم امکان استفاده از دستورالعمل‌های روسیه در درمان بیماری ناشی از ویروس کرونا را در کشور بررسی کنیم. اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد روسیه روش‌های بسیار کارآمد و تاثیرگذاری را در درمان بیماری کووید-۱۹ ایجاد کرده است.

روز جمعه اولین محموله واکسن ضد کرونا ساخت روسیه وارد ونزوئلا شد. قرار است قریب ۲۰۰ نفر از شهروندان ونزوئلا در آزمایش این واکسن همکاری کنند. روسیه اولین کشور جهان است که نزدیک به دو ماه پیش واکسن ضد کرونا را معرفی کرد و پس از آن به درخواست کشور‌های زیادی برای دریافت این واکسن پاسخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
از ایران چی بخاطر بنزین صلواتی تشکر نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
داداش ما توی کشورمان در تهیه واکسن آنفولانزا درمانده ایم و آقایان قرعه می اندازند که چه کسی و چه شرکتی وارد کند!!!! خودت وارد کن و با سود مناسب به بازار بده . چرا باید تمام کسری بودجه تان با چاپ اسکناس مرتفع کنید؟! همین کارتان باعث تورم است. سپاه چرا برای جلوگیری از تورم ، امکاناتش را به کار نمی برد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
ما ايرانيهای بدبخت اندر خم یک کوچه موندیم. کی میخاد به فکر ما باشه
Germany
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
خوش به حالشون ما واکسن انفولانزا به این وفوریم نمیتونیم داشته باشیم چه برسه به واکسن کرونا
آخرین اخبار