حمایت سه هزار کارمند یزدی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: سه هزار کارمند یزدی، از ایتام تحت پوشش کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای طرح"هر کارمند، حامی فرزند معنوی"، در یزد گفت: بیش از ۴۰ هزار کارمند در استان یزد مشغول خدمت هستند، که سه هزار نفر از آن ها حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند و امیدواریم تمامی آن ها در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

او افزود: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و ادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌شده است.

شجاعان ادامه داد: بیش از چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.