بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۰)؛

از دانلود فایرفاکس تا دانلود محبوب ترین کیبورد اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۹۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Microsoft Edge 45.08 - مرورگر مایکروسافت اج

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.
 
کاربران این برنامه می‌توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.
 
دانلود Microsoft Edge

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Monefy Pro 4.1.28 – پیگیری و مدیریت هزینه

 با پیشرفت دنیا و رواج کارت‌های بانکی میزان گردش مالی اشخاص نیز افزایش پیدا کرده است. با وجود آن که بسیاری از بانک‌ها پس از هر تراکنش اطلاعات لازم را برای افراد ارسال می‌کنند اما کنترل و تحت نظر داشتن هر یک از مخارج به صورت جداگانه کار دشواری است.

برای کنترل هزینه‌ها در دنیای مجازی برنامه‌های متعددی وجود دارد. نرم‌افزارهایی که می‌توانند با دریافت اطلاعات ساده، نتایج کارآمدی را در اختیار کاربر قرار دهند. برنامه Monefy Pro Money Manager یکی از بهترین نرم‌افزارها در زمینه مدیریت هزینه‌ها برای اندروید است، که توسط این اپلیکیشن می‌توانید بر روی هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید و از خرج‌های اضافی جلوگیری کنید.

دانلود Monefy Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Firefox for Android Beta 82.0.0.2 – موزیلا فایرفاکس بتا

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox for Android Beta

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود SwiftKey Keyboard + Emoji 7.6.4.4 - محبوب ترین کیبورد اندروید

نرم‌افزار SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلیدها برای اندروید است که اوایل سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی‌های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع، هوشمند و آسان با قابلیت‌هایی از جمله اصلاح مشکلات تایپی, پیش‌بینی کلمات, پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است.

 صدها پوسته  جذاب و بسیار زیبا نیز از ویژگی‌های دیگر این صفحه کلید می‌توان برشمرد. این نرم افزار پرطرفدار حدود ۱۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز عالی ۴.۵ از ۵.۰ را از کاربران دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید این نرم افزار را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود SwiftKey Keyboard  برای اندروید و Ios / صفحه کلید قدرتمند برای تایپ سریع و هوشمند


دانلود SofaScore Live Scores 5.83.7 – نتایج زنده بازی های فوتبال

برنامه SofaScore Live Scores یک نرم‌افزار کامل برای علاقه‌مندان به دنیای ورزش است. کاربران با استفاده از این برنامه قادرند به اکثر رشته‌های بزرگ و کوچک جهان دسترسی داشته باشند و از اخبار تیم‌های آن با خبر باشند. در این برنامه افراد می‌توانند نتایج، نقل و انتقالات، زمان‌بندی بازی‌ها و گزارش لحظه‌ای بازی‌ها را پیگیری کنند.

این برنامه همچنین گزارشات روز دنیای فوتبال را پوشش می‌دهد و کاربران می‌توانند با روشن کردن اعلان‌های برنامه، به صورت زنده با دنیای فوتبال ارتباط برقرار کنند. همچنین آن‌ها قادرند تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و اخبار آن را با اولویت دریافت کنند.

دانلود SofaScore Live Scores

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود گوگل داکس Google Docs 1.20.382.05 - برنامه رسمی اسناد گوگل

برنامه  Google Docs یکی از نرم‌افزارهای شرکت گوگل است که به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند پوشه‌های ورد ایجاد کنید.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در گوشی خود فایل‌های نوشتاری (ورد) ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم‌افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می‌شود، می‌توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید.

این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد به صورت گروهی و با دوستان یا همکارانتان پوشه‌های مختلف درست کنید و مدارک مورد نیاز را به صورت آنلاین با هم در اشتراک بگذارید. دسترسی افراد در این بخش توسط کاربری که پوشه را ایجاد کرده قابل تنظیم است وشما می‌توانید میزان ارتباط هر شخص با فایل تشکیل شده را مدیریت کنید.

دانلود گوگل داکس

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Sheets 1.20.382.05 – برنامه گوگل برای فایل‌ های اکسل

برنامه اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهایی است که کاربران همواره بر روی رایانه‌های شخصی برای کسب‌وکارهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه استفاده از این برنامه بر روی گوشی‌ها آن قدر آسان نیست و برنامه‌های زیادی با رابط کاربری مناسب برای استفاده از چنین فرمتی ساخته نشده است. از این رو شرکت گوگل سعی کرده با توسعه نرم‌افزار Google Sheets این مشکل را برطرف کند.

برنامه Google Sheets برنامه رسمی شرکت گوگل است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده و به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند فایل‌های اکسل را در گوشی خود ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید. با این نرم افزار می‌توانید فایلی را با گوشی خود بسازید و با کامپیوتر ادامه آن را ویرایش کنید و به آن فایل دسترسی داشته باشید.

دانلود Google Sheets
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Minecraft 1.16.100.57 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت

عنوان ماینکرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

دانلود Minecraft

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Headspace 4.12.2 – آرا‌مش‌ بخش‌ترین برنامه مدیتیشن

برنامه Headspace: Meditation & Mindfulness نرم‌ا‌فزاری ویژه و بی‌نظیر در زمینه مدیتیشن است. این برنامه توسط شرکت Headspace Inc توسعه یافته و در فروشگاه‌های نرم‌افزار به اشتراک گذاشته شده است.

این نرم‌افزار از چندین مرحله پشتیبانی می‌کند که بدین شکل کاربران می‌توانند در طی چندین روز آرامش ذهنی خود را بازیابی کرده و حتی آن را تقویت کنند. در سیستم آموزشی این برنامه ۱۰ مرحله وجود دارد که در زمان‌های پخش گوناگون تنظیم شده است.

کاربران با استفاده از برنامه Headspace می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی به آرامش برسند و زندگی خود را در کمال آسایش سپری کنند. این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند تا به آرامش درونی دست پیدا کنند و در چند جلسه آموزشی ارائه شده توسط این برنامه، به اهداف خود برسند. گفتنی است؛ نرم‌افزار Headspace برای دسته‌بندی‌های مختلف پیشنهادات ویژه و متفاوتی را ارائه می‌دهد.

دانلود Headspace
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Wikipedia Beta 2.7.50332 – ویکی پدیا آنلاین– نسخه بتا

گسترش اینترنت و استقبال روز افزون کاربران از فضای مجازی، اکثر افراد برای مطلع شدن از یک مسئله و یا دسترسی به توضیحات موضوعات مختلف به اینترنت روی می‌آورند و سعی می‌کنند اطلاعات خود را از این طریق افزایش دهند.

یکی از سایت‌هایی که همیشه پاسخ سؤالات کاربران را به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد ویکی‌پدیا است. این سایت که از سال ۲۰۰۱ فعالیت دارد، منبعی اینترنتی به حساب می‌آید که توضیح درباره هر آن‌چه کاربران نیاز دارند در آن وجود دارد. تعداد مقاله‌های این سایت به بیش از ۴۰ میلیون می‌رسد.

به دنبال استقبال زیاد کاربران از این سایت، مسئولان آن سعی کردند با ساخت نرم افزار ویکی‌پدیا برای گوشی کار را برای افراد آسان‌تر کنند. این برنامه ماهانه بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده دارد.

دانلود Wikipedia
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.