مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبرداد:

ثبت تخلفات با دوربین‌های نظارتی جدید در سطح شهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تخلفات رانندگی از طریق دوربین‌های نظارتی جدید نصب شده در سطح شهر ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی عطارزاده طوسی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اعمال قانون از طریق نصب دوربین‌های نظارتی جدید در سطح شهر، گفت: در این طرح با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، تخلفات رانندگی در حریم تقاطع ها، توقف در محدوده تقاطع، پارک دوبل، پارک درمحل‌های غیر مجاز از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و مسیر‌های دوچرخه از طریق دوربین‌های نظارتی نصب شده در تقاطع‌های مجهز به چراغ فرماندهی، میادین و سایر معابر سطح شهر ثبت و برای اعمال قانون به مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال خواهد شد.
 

بیشتر بخوانید


او افزود: این طرح با هدف بهبود امور و مرور، روان سازی ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادفات در تقاطع‌های فرماندهی و معابر اصلی شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این طرح و در راستای روان سازی ترافیک و ایجاد نظم و انضباط ترافیکی مشارکت کنند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.