بایدن: ترامپ بدترین رئیس‌جمهوری است که تاکنون داشته‌ایم

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در چندین پیام توئیتری به اولین مناظره خود با دونالد ترامپ پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا، جو بایدن از رقیب جمهوری خواه خود به عنوان بدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور یاد کرد.

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: دونالد ترامپ بدترین رئیس جمهوری است که تاکنون داشته ایم.

بایدن در سلسله توئیت‌هایی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در این مناظره پاسخ داد. او در توئیت‌های جداگانه عملکرد فاجعه بار ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا و مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی و نیز مسئله تازه افشا شده فرار مالیاتی ترامپ را متذکر شد. او ترامپ را مسبب اصلی مرگ هزاران آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا دانست. بایدن در پیامی نوشت ترامپ رئیس جمهوری است که قانون شکنی کرده و ناهنجاری‌ها را خلق می‌کند.

نامزد دموکرات‌ها همچنین با درج بخش‌هایی از مناظره انتخاباتی خود در حساب توئیترش در پیام دیگری آورد: در دوره ریاست جمهوری او ما ضعیف تر، بیمارتر، فقیرتر، متفرق‌تر و خشن‌تر شدیم.

بایدن در پایان سلسله توئیت‌های خود یادآور شد این مردم آمریکا هستند که سرنوشت چهار ساله آینده خود و کشورشان را با انتخاب رئیس جمهور رقم خواهند زد.

نخستین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و جو بایدن در دانشگاه «کیس وسترن رزرو» ایالت اوهایو برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار