فدراسیون شمشیربازی به دنبال مجوز برگزاری لیگ

اعضای فدراسیون شمشیربازی برای دریافت مجوز برگزاری لیگ این رشته در حال رایزنی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی از محمد اسد مساجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست کرد تا با توجه به برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی تکواندو، کاراته و ... مجوز برگزاری اردوی تیم ملی این رشته هم صادر شود، تا ۴ المپین شمشیربازی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را شروع کنند.

مدتی قبل مجوز برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی صادر شد. با این حال این رشته هنوز نتوانسته است مجوز برگزاری لیگ شمشیربازی را به دست بیاورد. باقرزاده به همراه دستیارانش در فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد تا به زودی جلسه‌ای را با اعضای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار کنند تا تکلیف برگزاری لیگ این رشته ورزشی مشخص شود.

در سایر رشته‌های ورزشی شیوه نامه‌های بهداشتی سفت و سختی در نظر گرفته شده است که شمشیربازی با پیروی از آن‌ها در حال تدوین و تهیه شیوه نامه‌های مخصوص رشته ورزشی خود و ارائه به مسئولان ذی ربط است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار