جانشین قرارگاه ثارالله تهران:

نبرد بین حق و باطل همواره وجود دارد

سردار کوثری گفت: نبرد بین حق و باطل از روز اول جهان آغاز شده و تا آخرین روز دنیا نیز ادامه خواهد داشت.

نبرد بین حق و باطل همواره وجود داردبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمد اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران عصر امروز دوشنبه ٧ مهرماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، با بیان اینکه نبرد بین حق و باطل همواره وجود دارد، اظهار کرد: نبرد بین حق و باطل از روز اول جهان آغاز شده و تا آخرین روز دنیا نیز ادامه خواهد داشت. اما باید توجه کنیم که جبهه باطل همواره در حال رنگ عوض کردن است، این جبهه در دوران دفاع مقدس شکل نظامی به خود گرفت و امروز هم به شکل مشکلات اقتصادی برای مردم رخ نموده است.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: برخی در این نبرد به شهادت که بزرگ ترین عاقبت بخیری است می‌رسند و برخی دیگر هم مانند ما منتظر هستند. شهدا به مصاف دشمنان رفتند تا اقتدار ایران اسلامی حفظ شود و دشمنان جرات نکنند تا چشم طمع به ایران داشته باشند.

کوثری گفت: استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه دست به دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما به لطف خداوند ما پیروز این میدان بودیم.

کوثری با بیان اینکه باید راه و رسم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس را ترویج کنیم، اظهار کرد: همه ما باید به تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و ویژگی‌هایی همچون برادری و فداکاری که در این دوران وجود داشت به مردم خدمت کنیم؛ نمونه این کار هم رزمایش کمک‌های مومنانه بود که رهبر انقلاب برای اجرای آن و کمک به مردم محروم دستور دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولتمردان و مسئولان ما باید با تاسی از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و راه و رسم شهدا خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
باطل کیه حق کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۰:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام نبرد مستضعف و مستکبر چطور ؟ نبرد اختلاسگران و فقرا چطور؟ نبرد کاخ نشینان و کوخ نشینان چطور ؟ آیا فکر نمی کنید با چنین وضعیتی نفوذی ها دارند به اهدافشان نزدیک می شوند و گسل عظیمی بین ملت دارد بوجود می آید . اگر فکری نشود زلزله آن ویرانگر خواهد بود .
آخرین اخبار