کارمندان کردستانی به جمع حامیان ایتام پیوستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت:۱۰۰ کارمند نیکوکار شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان کردستان حامی کودکان یتیم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا رحیمی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در استان کردستان، گفت: پس از مکاتبات لازم با استانداری و فرمانداری‌های تابعه این طرح از نیمه دوم مرداد سال گذشته در سطح استان آغاز شد.

او هدف از اجرای این طرح را مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کردوافزود:در راستای اجرای این طرح تاکنون پنج هزار نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان حامی فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان بیان کرد: اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که براساس آن خیران می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغی، یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند.

او یادآور شد: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود و کمیته امداد فقط وظیفه نظارتی دارد و نحوه هزینه‌کرد آن را مدیریت می‌کند.

گفتنی است؛طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، از سال گذشته با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.