حمایت ۵۰۰ نفر از فرزندان شهدا از سرلشکر محسن رضایی

۵۰۰ نفر از فرزندان شهدا در حمایت از سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کردند.

‌به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد در حمایت از سردار سرلشکر پاسدار حاج ‌محسن رضایی (فرمانده پرافتخار ۸ سال دفاع مقدس) و  در پاسخ به پروپاگاندای تحریف دفاع مقدس توسط رسانه رژیم استعمارگر انگلیس بیانیه‌ای صادر کردند.

رسانه استعمارگر bbc انگلیس هفته گذشته در یک پروپاگاندای رسانه‌ای با پخش بخش‌هایی از جلسه حاج‌محسن رضایی (فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و برخی فرماندهان در کوران جنگ و انتشار برخی اختلاف سلایق فرماندهان با ایشان درصدد تحریف پرافتخارترین و عزتمندانه‌ترین روز‌ها و سال‌های تاریخ ایران بود.

پدران ما در کنار همه آحاد ملت ایران با دست خالی و البته امداد‌های الهی ایستادگی کردند و پیروز شدند و امروز به مدد همان مقاومت‌ها و جانفشانیها، انقلاب اسلامی به تکیه گاهی برای احرار عالم تبدیل شده است.

ما فرزندان شهدا به عنوان وارثان و ادامه دهندگان راه شهدا ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های پدرانمان، اعلام میداریم که ردای به خون آغشته آنان را همچون پرچمی پر افتخار در قلب خویش تا همیشه تاریخ به اهتزاز در می‌آوریم و خطاب به تحریف کنندگان جنگ اعلام می‌داریم که در کدام ارتش جهان، فرمانده ارشد، همه فرماندهان را گرد هم می‌آورد و نقدهایشان را پاسخ می‌دهد؟

فرمانده وقت سپاه جناب آقای دکتر محسن رضایی که از گنجینه‌ها و ذخایر دفاع مقدس هستند بر خلاف نه حتی نظامیانتان که سیاستمداران مدعی دموکراسی غربی، اما در عمل مستبد، پای انتقادات همرزمان و فرماندهان منصوب خود نشسته‌اند.

این جلسه برگ زرینی بر کتاب قطور تاریخ افتخارات دفاع مقدس ثبت خواهد شد.

تردید نداریم با مدد الهی ملت ما هرگز تکامل امروز را با انحطاط گذشته عوض نخواهد کرد و در نبرد با استعمار نو و تحریم‌هایی که هدفش استیصال و ناامیدی ایرانیان است هم عبور خواهد کرد و پایان تاریخ طبق وعده الهی از آنِ مستضعفان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
لطفاً تعداد آنهایی را که حمایت نکردند را اعلام کنید
آخرین اخبار