علی نژاد: استقبال از تولیدات داخلی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی خوب بوده است

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی (اسپورتکس) به تولیدات داخلی بسیار کمک می‌کند و امسال استقبال خوبی از تجهیزات بدنسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد (معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان) درحاشیه افتتاح نوزدهین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی (اسپورتکس) بیان کرد: خوشبختانه امسال با مشارکت خوب شرکت کنندگان داخلی در نمایشگاه همراه هستیم و علی‌رغم شرایط ویژه تهران، تبلیغات زیادی برای این نمایشگاه انجام نشده است. اما تولید کنندگان داخلی حمایت خوبی انجام داده اند و قطعا برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی به تولید داخلی کمک بسیار خوبی می‌کند.

وی ادامه داد: دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی چون مخاطب بیشتری دارند طبیعتا استقبال بهتری از آن ها می شود.

علی نژاد در رابطه با علاقه مندی فدراسیون‌ها به تجهیزات ورزشی خارجی و ورود دستگاه‌های خارجی به کشور اظهار داشت: قوانین واضحی در این زمینه وجود دارد، به عنوان مثال اگر جنسی مشابه تولید داخلی داشته باشد خرید آن از خارج از کشور ممنوع است و در گذشته به فدراسیون‌ها ابلاغ شده است.

وی در رابطه با فروش موتور‌های فدراسیون اتومبیل رانی که پلاک ملی هم نمی‌شوند، بیان کرد: حراست وزارت ورزش به این موضوع رسیدگی می‌کند و اگر به جمع بندی رسیدیم حتما آن را به عموم اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار