بسته اخبار حوادث امروز ۵ مهر ماه ۹۹؛

مصدومیت یک نفر در پی انفجار گاز در اردبیل/مردم نکات ایمنی را رعایت کنند

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مصدومیت یک نفر در پی انفجار گاز در اردبیل

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اردبیل از انفجار گاز در شهرک کارشناسان اردبیل و مصدومیت یک نفر در پی این حادثه خبر داد.

محمودرضا یعقوبی در رابطه با انفجار گاز در ساختمانی واقع در شهرک کارشناسان اردبیل گفت: این حادثه عصر روز جمعه در حوالی میدان ابوعلی سینا در شهرک کارشناسان اردبیل در یک واحد مسکونی رخ داد که در پی آن دو واحد تخریب شد.

او از شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف این واحد مسکونی خبر داد و افزود: با اعلام این خبر به آتش نشانی نیروی‌های ایستگاه ۴ آتش نشانی اردبیل در عرض ۴ دقیقه به محل حادثه اعزام و اقدام به ایمن سازی محل و تخریب دیوار‌هایی کردند که احتمال ریزش داشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اردبیل بیان داشت: در این حادثه انفجار یک نفر با مجروحیت نسبتاً جدی، ولی تحت کنترل به بیمارستان اعزام شد و خوشبختانه غیر از این شخص، فرد دیگری در این دو واحد حضور نداشته است.

یعقوبی از مصدومیت یک نفر در پی این حادثه خبر داد و تاکید کرد: از مردم خواستاریم تا نکات ایمنی را رعایت کنند چرا که کوچکترین بی توجهی می‌تواند صدمات و آسیب‌های غیر قابل جبرانی را به بار آورد و تلفات جانی و مالی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.