مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خبرداد؛

افزایش دقت و اطمینان در قرائت کنتور‌ها با استفاده از نرم‌افزار‌های اندروید

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نبود مهندسی کارکردکنتور از سوی قرائت کنندگان کنتور یکی از مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزار‌های اندروید است، زیرا کنتور‌های دیجیتال را با پراپ و کنتور‌های مکانیکی با پردازش تصویر قرائت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی شفیعی زاده مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت:از نرم‌افزار اندروید در حوزه قرائت با هدف انضباط، شفاف‌سازی و ارتقا سلامت اداری در قرائت کنتور‌های دیجیتالی و مکانیکی استفاده می‌شود. از مزایای استفاده این نرم‌افزار می‌توان به سرعت، دقت و کیفیت امر قرائت اشاره کرد.

او به سایر مزایای این نرم‌افزار اشاره کرد و افزود: کاهش تردد‌های مامورین قرائت برای دریافت و ارسال فایل‌های قرائت، تهیه تصویر از لوازم اندازه‌گیری و ارسال آن به واحد‌های مرتبط، برداشت ولتاژ مشترکین همراه قرائت و پاسخگویی به موقع، مناسب و مستند به مشترکین بخشی از این مزایا است.

بیشتر بخوانید


مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از دیگر مزایای این نرم‌افزار می‌توان به کاهش هزینه‌های دستگاه‌های قرائت و تعمیرات آن‌ها، پیگیری وصول مطالبات و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به مشترکین همزمان با قرائت اشاره کرد.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار