مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

نجات جان بیمار قلبی در ارتفاعات کبیر کوه توسط نجاتگران هلال احمر

علی اکبری گفت: پیرمرد ۶۵ ساله که در ارتفاعات کبیر کوه منطقه روستای ماهوته دچار ناراحتی قلبی شده بود توسط نجاتگران هلال احمر و تکنسین اورژانس از مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ١١٢) مبنی بر ناراحتی قلبی یک نفر در ارتفاعات کبیر کوه منطقه روستای ماهوته ، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه کبیر کوه به همراه یک نفر تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار کرد: با دسترسی نجاتگران هلال احمر به مصدوم و بررسی وضعیت او ، مشخص شد که فرد ، دچار ناراحتی قلبی شده و اقدامات اولیه درمانی با همکاری تکنسین اورژانس بر روی مصدوم انجام شد.

علی اکبری ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان پیرمرد ۶۵ ساله را به پایین کوه منتقل کردند و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اوژانس دادند.

او اظهار کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.