پیام‌های دریافتی در چهارم مهرماه؛

از فعالیت کارگاه‌های ساختمانی در روزهای تعطیل تا درخواست پیگیری جامانده‌های بیمه بیکاری کرونا

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۴ مهر، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهارم مهر، در ادامه قابل مشاهده است.

 


من می‌خواستم موضوعی را در مورد کنکور بگویم که خواهشا پیگیری کنید. گاهی دانش‌آموزانی که برای سال اول کنکور می‌دهند سهل‌انگاری می‌کنند و رتبه خوبی نمی‌آورند، اما سال و یا سال‌های بعدی ممکن است رتبه خوبی کسب کنند که در این صورت در اعلام نتایج نهایی کنکور این افراد برای آن‌ها نتیجه ارسال نمی‌شود و از طرف سازمان سنجش مشکوک محسوب می‌شوند.. که این کار کاملاً درست و به حق است و قابل ستایش است؛ و سازمان سنجش از این افراد مشکوک آزمون مجدد می‌گیرد. اما این آزمون مجدد در اواخر پاییز یعنی تقریباً در نزدیک پایان‌ترم اول دانشگاهی برگزار می‌شود؛ که در این صورت حتی اگر فرد در آزمون مجدد قبول شود، نمی‌تواند! به رشته‌های خوب برود، چون دانشگاه‌های برای رشته‌های خوبی مثل پزشکی و داروسازی برای ترم دوم تکمیل ظرفیت می‌شوند. خواهشا در مورد تاریخ برگزاری آمون مجدد برای افراد مشکوک پیگیری کنید.




مسئولان نمی‌خوان درباره فعالیت کارگاه‌های ساختمانی در روز‌های تعطیل کاری انجام بدن؟ لطفاً پیگیری کنید که چرا دراین‌باره قانونی تصویب نمی‌کنند؟ آخر هفته که باید آرامش داشته باشیم، سر و صدای کارگاه‌های ساختمانی عذابمان میدن.


 

ما مردم اهالی بیستون هستیم که در کوچه بخشداری فرعی آخر هستیم که چند مورد ساخت ساز داریم که کوچه؛ و راه مردم بستن، ولی آقای شهردار بیستون. از دست شورا‌های شهرمان تخریب ساخت ساز قیر مجاز تخریب نمی‌کنند لطف پیگیر شوید تشکر از لطف شما اهالی کوچه بخشداری بیستون. بخش هرسین


 

چرا به کادر درمان فوق‌العاده ویژه تعلق نمی‌گیرد
۲ معوقات چرا پرداخت نمیشه
۳ نیمی از سال گذشته هنوز از حق جدید یا حکم جدید قراردادی زده نشده
۴ چرا قراردادی که بالای ۱۰ سال سابقه
تبدیل وضیعت نمی‌شوند
۵ چرا فقط کادر درمان باید حق کرونا ۳۰۰ هزار تومانی ماهیانه البته تا اردیبهشت پرداخت شده
۶ چرا اضافه‌کار اجباری باید بیاییم.


 

با سلام و احترام با عنایت به اینکه مدت ۴۵ روز می‌باشد که سهام عدالت خود را در سامانه سعدی برای فروش گذاشتیم، ولی تا الآن هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته و مبلغی به حساب ما واریز نشده است، قابل ذکرِ که قرار بود فرایند درخواست فروش و واریز مبلغ در بازه زمانی ۱۰ روزه انجام گیرد، ولی تا به امروز نه کارگزاری فارابی پاسخگو هست نه سازمان بورس نه دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد بورس لطفاً و خواهشا این درخواست حداقل یک میلیون نفر می‌باشد که به صورت بلاتکلیف می‌باشند خواهشمندیم پیگیری فرمایید با تشکر از زحمات شبانه‌روزی شما سروران گرامی.


 

روستای پروچ شهرستان خلخال
واگذاری مراتع حریم روستا جزو مواردی است که ماده ۳ قانون واگذاری اراضی ملی مطلقاً ممنوع اعلام کرده.
ولی باوجود ممنوعیت قانونی و مخالفت اداره منابع طبیعی و مخالفت مردمی که همگی قبل از صدور مجوز واگذاری صورت گرفته است، باز شاهد این هستیم که مراتع حریم روستای پروچ به همراه قسمتی از زمین‌های زراعی اشخاص در یکی از بهترین نقاط استان اردبیل (تن‌ها چهارراه بین سه شهرستان اردبیل و خلخال و کوثر و بخش هشجین) واگذار شده!
-با وجود اینکه در این منطقه آثار باستانی (قبر‌های گبری) فراوان وجود دارد و هنگام شخم‌زنی زمین‌های زراعی نیز سفال و استخوان از زمین خارج می‌شود، ولی میراث فرهنگی نیز با واگذاری موافقت کرده است!
-همچنین قسمتی از زمین واگذار شده سابقاً به شرکت ارتباطات زیرساخت با حریم دو متر در طول فیبر نوری برای عبور سه رشته فیبر نوری واگذار شده بود که با وجود مالکیت ارتباطات زیرساخت مجدداً به شخص دیگری واگذار شد و بعد‌ها شرکت مذکور با هزینه بیت‌المال مکان فیبر عبوری را به بهانه تعمیرات تغییر داد!
-در مجاورت و بالادست زمین واگذار شده تنها چشمه تأمین آب شرب روستای پروچ قرار دارد که هیچ توجهی به این چشمه و قنات آن صورت نگرفته و با سنگین شدن سازه سیلو هر لحظه احتمال شکست لایه زمین و خشکیدن چشمه با گم شدن رگه آب جدی‌تر می‌شود!
-شکایات مردمی هم با وجود تصریح تبصره یک ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر رسیدگی خارج از نوبت و توقف عملیات متأسفانه تا به امروز کار به جایی نبرده است!
و متأسفانه مسئولین شهرستان هم توجهی به مشکلات مردم ندارند و با عباراتی مثل: بروید به شکایاتتان برسید!
یا: مگر اینجا لواسان است! زمین‌هایتان متری چند! سرمایه‌گذار تمام زمین‌های اطراف را می‌خرد!
با مردم برخورد می‌کنند!


 

لطفاً یه سری به سایت مجلس شورای اسلامی www.parliran.ir بزنید ببینید میشه از قسمت ارتباط مردم ارتباطی برقرار کنید یا فقط دکوریه
ما که نتوانستیم. از چهارتا نماینده شهرمان (شیراز) هم فقط آقای نجابت سایت رسمی داره مابقی هم احتمالاً به سری که درد نمی‌کنه دستمال نمی‌بندند.


 

سلام و خسته نباشید، آقا لطفاً یه فکری به حال بچه‌های ما بکنید الآن کل ایران به خاطر کرونا وضعیتش قرمزه، چه دلیلی داره الآن مدارس باز باشد.


 

سلام وقت بخیر. خیلی‌ها هستند از اسفند بیکار شدن و هنوز یک‌ریالی دریافت نکردن.۴ ماهه آزمون شماره حساب گرفتن و هنوز نریختن وزارت کار میگه فرستاده برنامه‌وبودجه واسه واریز. جامانده‌های بیمه بیکاری کرونا تو رو خدا پیگیری بکنید توی این اوضاع چطور‌ی خانواده که بیکار هم هستند می‌خوان امرارمعاش بکنند؟


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا ساخت و ساز در روز تعطیل رو ممنوع نمیکنن ؟ میدونن چه عذابی هست تحمل سر و صدا هفت روز هفته یکسره ؟ وجدان کجاس ؟ خیلی از کشور ها نه تنها ساخت و ساز بلکه ایجاد هرگونه آلودگی صوتی روز تعطیل ممنوعه.
چرا شهرداری آسایش مردمی رو که تمام هفته کار کردن و یه جمعه نیاز به استراحت دارن بخاطر سود نادیده میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
به نظر شما ما که ۷ ماهه قرض کردیم به خاطر چندر غاز اونم حقمونه باید التماس کنیم این نظر دادنا چیزیم عوض میکنه
آخرین اخبار