ماجرای آدم ربایی با تهدید سلاح در میناب چیست؟

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی و رهایی فرد ربوده شده در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی با تهدید سلاح توسط سرنشینان ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان میناب و متواری شدن آدم ربایان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری با اشاره به اینکه آدم ربایان از خانواده فرد ربوده شده درخواست ۴۰۰ میلیون تومان پول نقده کرده بودند، افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشکیل دو اکیپ مجرب مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی کردند.

او گفت: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی ضمن شناسایی ۴ تن از عاملان و رابطان آدم ربایی، در دو عملیات جداگانه آن‌ها را دستگیر و فرد ۳۵ ساله ربوده شده را نیز از چنگ آدم ربایان آزاد کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی به مشارکت در آدم ربایی و انتقال فرد ربوده شده به یکی از استان‌های همجوار اعتراف کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه انگیزه آدم ربایان طلب حساب معامله مواد مخدر بوده است، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.