موقوفه غلامرضا ذوقی پس از سی سال به ثبت رسید

رییس اداره اوقاف و امورخیریه رفسنجان گفت: موقوفه غلامرضا ذوقی پس از سی سال، وقفیت آن از سوی دیوان عالی کشور با پیگیری مسئولان اوقاف رفسنجان به ثبت رسید.

موقوفه غلام رضا ذوقی پس از سی سال پیگیری به ثبت رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام یوسفی رییس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان رفسنجان با اشاره به اخذ رای ابرام دیوان عالی کشور مبنی بر اثبات وقفیت موقوفه غلامرضا ذوقی پس از سی سال پیگیری، گفت: موقوفه غلام رضا ذوقی پس از سی سال، وقفیت آن از سوی دیوان عالی کشور با پیگیری مسؤولان این شهرستان به ثبت رسید.

اوبا بیان این که مبلغ تقریبی این موقوفه حدود۲۰میلیاردتومان بوده، افزود: موقوفه غلامرضا ذوقی در جهت عزاداری و افطاری ماه مبارک رمضان استفاده می‌شود.

رییس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان رفسنجان از اخذ اسناد و پیگیری مسؤولان اوقاف درجهت احیا موقوفات در این شهرستان عنوان کرد و بیان کرد: تمام سعی و تلاش کارمندان اوقاف رفسنجان احیا موقوفات در این شهر است.

رییس اداره اوقاف رفسنجان از مشاور حقوقی صفری و شریفی کارشناس مسائل حقوقی در جهت پیگیری موقوفه غلامرضا ذوقی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار