توزیع بسته های معیشتی بین اقشار کم برخوردار خرمشهر

یک هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی پس از رژه خودرویی بسیجیان خرمشهر بین اقشار کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

توزیع بسته های معیشتی بین اقشار کم برخوردار خرمشهربه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در مراسم رژه خودرویی بسیجیان خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره هشت سال دفاع مقدس گفت:امروز جنگ در جبهه دیگری و به شکل جدیدی ادامه دارد.

او افزود:هشت سال دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما آموخت و ملت ما را مقاوم‌تر کرد و اگر امروز شاهد بیداری ملت‌ها در اقصی نقاط دنیا هستیم از ثمرات دفاع مقدس است.

امام جمعه خرمشهر اضافه کرد: امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس و همچنین به برکت خون پاک شهدا به اذن خداوند پرچم جمهوری اسلامی در سراسر دنیا به اهتزاز درآمده و در عوض دشمنان این نظام در باتلاق افتاده‌اند.

علیرضا مهلی مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر نیز به توزیع ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر اشاره کرد و گفت:۱۲۰ نفر مرد و زن این گروه جهادی  بیش از ۲۰۰ هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر توزیع کردند.

او با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی از جمله بسته‌بندی و توزیع ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی ادامه داد: این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش ازیک هزارو۲۰۰ بسته معیشتی را در ۱۲ مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.