تعطیلی ۲۱۱ مهد کودک در چهارمحال و بختیاری به علت شیوع کرونا

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از تعطیلی ۲۱۱ مهد کودک در استان به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعطیلی مهد کودک ها از اسفندماه سال گذشته براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: از تیرماه سال ۹۹ ستاد ملی و استانی کرونا مصوب کرد مهد‌های کودک با یک‌سوم ظرفیت فعالیت خود را آغاز کنند، اما به دلیل عدم استقبال بسیاری از این مهادی بازگشایی نشدند و در حال حاضر از مجموع ۳۴۰ مهد استان، ۱۲۹ مهد فعال است.


بیشتر بخوانید


او افزود: تعداد ۴۵ مهد کودک آسیب دیده ناشی از تعطیلی کرونا در استان تسهیلات دریافت کردند که این تسهیلات از هشت تا ۱۶ میلیون متفاوت بوده و مهادی که کارکنان آن‌ها تحت پوشش بیمه قرار داشتند تا سقف ۱۶ میلیون تومان و مابقی هشت میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فقط برخی از والدین که کارمند هستند و نیاز به نگهداشت فرزندان‌شان در ساعاتی از روز دارند، برای ثبت‌نام کودکان خود در مهادی استقبال کردند و همچنان با گذشت ۶ ماه از سال، خانواده‌ها استقبال چندانی از مهادی کودک نداشته‌اند.

محمدی با بیان اینکه مهادی کودک تحت پوشش بهزیستی در طول سال نیز ثبت‌نام انجام می‌دهند، تصریح کرد: در حال حاضر در شهرکرد ۲۸ مهد، بروجن ۱۷، فارسان پنج، لردگان ۴۴، اردل ۱۹، کوهرنگ چهار، بن دو، کیار سه و سامان هفت واحد مهد کودک فعال است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار