ارتش چین حمله به پایگاه هوایی آمریکا در جزیره گوام را شبیه‌سازی کرد+فیلم

نیروی‌ هوایی ارتش چین ضمن انتشار ویدئویی از حمله شبیه‌سازی شده ارتش این کشور به پایگاه هوایی آمریکا در گوام پرده برداشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گلوب‌اند‌میل، نیروی هوایی ارتش چین ویدئویی کوتاه از پرواز بمب افکن‌های (اچ-۶)  منتشر کرده، طی این ویدئو حمله‌ای شبیه‌سازی شده به پایگاه‌ هوایی آمریکا در گوام به نمایش گذاشته شده است.

در این ویدئو، جدیدترین بمب‌افکن نیروی‌هوایی ‌ارتش چین دیده می‌شود که قابلیت حمل بمب ‌های هسته‌ای را دارد. در این ویدئوی دو دقیقه‌ای  بمب افکن‌های چینی در حال پرواز بر فراز منطقه‌ای هستند که به گفته وبگاه کانادایی گلوب‌اند‌میل،  پایگاه هوایی آمریکا در گوام است.

نام این ویدئو که روز شنبه منتشر شده، «خدای بمب افکن‌ها برای حمله اماده می شود» است. اگرچه نامی از گوام به طور مستقیم در ویدئو برده نمی شود، اما کارشناسان معتقدند این پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا در گوام است.


بیشتر بخوانید


در بخشی از این ویدئو متن کوتاهی نوشته شده است که می‌گوید: «ما مدافع امنیت هوایی سرزمین مادری هستیم. ما اعتماد به نفس و توانایی این را داریم که همیشه از امنیت آسمان سرزمین مادری دفاع کنیم».

این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که چند ماهی است‌، تنش‌ها بین آمریکا و چین در منطقه دریای جنوبی چین بالا گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
یه تکه از کلیپ از فیلم سینمایی امریکایی جعبه درد ساخته کاترین بیگلو استفاده شده..جاییکه بمب منفجر میشه و اثر اون روی زمین و ماشین دیده میشه..
آخرین اخبار