عباسعلی: کار‌های صدور روادید من در حال انجام است/ اختلافی با ساعی ندارم

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: با رایزنی‌های فدراسیون کاراته و کمیته ملی الم‍پیک کار‌های مربوط به صدور روادید پزشکی من در حال انجام است.

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:  حدود ۶ ماه قبل جراحی کرده ام. در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کنم. طبق اعلام پزشکی من را عمل کرد به المپیک می رسم. باید دستگاهی که در پایم قرار گرفته خارج شود. با توجه به اینکه این عمل جراحی به روش سوئیسی است و در ایران انجام نمی‌شود، باید به آلمان سفر کنم تا زیر نظر دکتر بابک زرگر امینی این دستگاه را پایم خارج کنم. 

باید برای خارج کردن این دستگاه به آلمان سفر کنم

او در پاسخ به این سوال که آیا این دستگاه پلاتین است یا خیر، بیان کرد: پلاتینی در پای من نیست. دکتر قرار است با روش آرتروسکوپی شرایط پای من را ببیند. زانوی من، به دلیل اینکه شکستگی ندارد نیازی نیست که پلاتینی در پای من گذاشته شود و باید با همان شرایطی که گفتم برای خارج کردن این دستگاه  به آلمان سفر کنم.

او درباره صادر شدن روادیدش برای سفر به آلمان عنوان کرد: با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته در حال رایزنی هستند تا روادید پزشکی من صادر شود و زودتر از چیزی که انتظار است به آلمان سفر کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته درباره شائبه اختلاف میان او و هادی ساعی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عنوان کرد: من خیلی محدود اخبار را دنبال می‌کنم. در جلسه اول میان اعضای این کمیسیون اختلافی ندیدم. همه قهرمانان حاضر در این کمیسیون نامی هستند. برخی افراد با شیطنت‌های کوچک می‌خواهند میان ما اختلاف ایجاد کنند.

اختلاف با ساعی حرف قشنگی نیست

او افزود: اختلافی با هادی ساعی ندارم و این حرف اصلا قشنگ نیست. این کمیسیون تشکیل شده است تا با هم فکری به ورزشکاران کمک کنیم و راه حلی برای حل مشکلات آن‌ها داشته باشیم. ساعی افتخار شهر ری، شهر زادگاه من است و هیچ مشکلی با او ندارم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم راه را ادامه دهیم و مشکلات را حل کنیم.  

عباسعلی در واکنش به مصاحبه اخیر مهین فرهادی زاد معاون وزیر ورزش درباره امکان شروع اردوی تیم ملی کاراته با بهبود کامل عباسعلی اظهار کرد:  فرهادی زاد به من لطف دارد و همیشه جویای احوال من بوده است، اما این تصمیم به نگرش کادر فنی بر می‌گردد و سمانه خوشقدم به همراه کادرش  باید در این باره تصمیم بگیرند. چون تعداد ما برای برگزاری اردو محدود است، فکر نمی‌کنم با تعداد کم اردو را برگزار کنیم. تصمیم کادرفنی و عوامل تیم ملی این است که پس از بازگشتم از آلمان اردو طبق برگزار شود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار