پیمبری: نیروهای مسلح توجه خاصی به کشتی دارد

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: کشتی به عنوان ورزش ملی اهمیت ویژه ای در نیروهای مسلح دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کمال پیمبری درباره حضور تیم های نظامی در لیگ امسال گفت: نیروهای مسلح توجه خاصی به کشتی به عنوان ورزش اول کشور دارد. در این خصوص دو تیم را برای حضور در لیگ معرفی کردیم. تیم نیروی انتظامی که با نام پاس ناجای ساری در رشته کشتی آزاد و یک تیم هم از ارتش جمهوری اسلامی به نام رعد پدافند در رشته فرنگی حضور خواهند داشت. حضور تیم های نیروهای مسلح تابع قوانین و دستورالعمل خاص خودش هست. با همین دستوالعمل پاس ناجای ساری در مسابقات شرکت خواهد داشت. ورزشکاران جوانی هم بودند که تصمیم گرفته شد با ادغام با تیم ساری، با نام پاس ناجای ساری در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، شاهد برگزاری لیگ خواهیم بود، از همه مسئولان فدراسیون کشتی به خاطر تلاش شان بابت برگزاری این رقابت ها و همچنین همه مسئولان و سرپرستان تیم های حاضر که در این شرایط ویژه و خاص کشور در مواجهه با ویروس کرونا، برای برگزاری لیگ همکاری کردند، تشکر می کنم.

پیمبری خاطرنشان کرد: جوانان بسیار خوبی که دوره سربازی خودشان را سپری می کنند در این تیم های کشتی حضور دارند. نیروهای مسلح پدیده های خوبی را به جامعه کشتی معرفی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: فروتن: پایان مأموریت دلیل قطع همکاری ام با فدراسیون کشتی است/ همچنان به عنوان مشاور کنار دبیر هستم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
ان شاءالله برد پرسپولیس
آخرین اخبار