اجرای مرحله دوم پویش نذر ماسک در دانشکده پزشکی

همزمان با ایام ماه صفر، دومین مرحله از پویش بزرگ «نذر ماسک» در دانشکده پزشکی اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدامین نوح پیشه مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شیراز گفت: همزمان با ماه صفر، با همکاری هیات الرضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی، دومین مرحله از پویش نذر ماسک به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: پویش نذر ماسک از اقدامات نیکوکارانه و انسان دوستانه‌ای است که طی آن مردم اخلاق مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک برای استفاده افراد نیازمند به عنوان یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می‌کنند.

نوح پیشه،  مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه را گامی موثر برای کاهش شیوع کروناویروس و ترغیب و ترویج استفاده از ماسک استاندارد و قابل شستشو در مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد و ادامه داد: در گام نخست پویش نذر ماسک همزمان با عید سعید غدیر به همت دانشجویان دو هزار ماسک و در گام دوم همزمان با ماه صفر، هفت هزار ماسک تهیه، بسته بندی و برای مناطق محروم ارسال شد.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی اظهار کرد: هزینه تامین این ماسک‌ها به صورت کامل از محل جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

او ضمن قدردانی از حضور همیشگی نیکوکاران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده پزشکی در تمامی عرصه‌های خدمت به محرومان، خواستار استمرار مشارکت آنان در فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه شد و برای پیوستن به این پویش بزرگ، شماره تماس ۳۲۰۸۴۰۹۳ را معرفی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار