مربی سپاهان: ما روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش برابر تیم النصر عربستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان درباره  شکست تیمش برابر تیم النصر عربستان اظهار کرد: زمانی که حتی شانس کوچکی هم دارید، باید برای آن تلاش کنید. ما هنوز روی کاغذ برای صعود شانس داریم. می‌دانیم کار سخت است، اما ناامید نیستیم. تلاش می‌کنیم بازیکنان  را از این شرایط روحی و روانی خارج کنیم.

او ادامه داد: از شرایطی که به وجود آمده، با وجود نمایش خوبی که بازیکنان داشتند، ناراحت هستیم، اما وظیفه ما این است که شرایط را برای بازی بعدی مهیا کنیم. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام بدهیم. بازیکنان باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس دارند.

مربی سپاهان گفت: در زدن ضربه آخر به سمت دروازه مشکل داریم. البته اینکه یک تیم بتواند از خط دفاعی تیم النصر عبور و این همه موقعیت ایجاد کند، یک گام خوب و موفق است، اما در زدن ضربات نهایی دچار مشکل بودیم.

او خاطر نشان کرد: بازیکنان ما کمی از شرایط مسابقه دور شده اند و  به طور حتم این موضوع  روی عملکرد آنها اثر منفی گذاشته است.  تیم ما به النصر فشار زیادی وارد کرد و این مسئله ما را به آینده امیدوار می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار