مظفری زاده: پنالتی پرسپولیس درست بود

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور خطای بازیکن التعاون روی بازیکن پرسپولیس را به درستی پنالتی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال پس از دیدار پرسپولیس مقابل التعاون بیان کرد: عملکرد تیم داوری در این دیدار خوب بود. داور عراقی قضاوت عادلانه‌ای داشت. در دقیقه ۳۰ توپ ارسالی بازیکنان التعاون بعد از برخورد به زانوی مدافع پرسپولیس به دست او خورد که تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

او افزود: در دقیقه ۴۷ مدافع التعاون با بی احتیاطی علی رغم عبور توپ پای عیسی آل کثیر را زد و تصمیم داور عراقی برای اعلام پنالتی کاملا صحیح بود.

مظفری زاده ادامه داد: در دقیقه ۶۲ آمیسی بازیکن تیم التعاون تنها برای زدن بشار رسن اقدام کرد که جریمه این بازیکن کارت قرمز بود که داور به کارت زرد بسنده کرد.

کارشناس داوری در پایان گفت: در دقیقه ۸۴ سلطان منداش با یک خطای بی ملاحظه مستحق دریافت کارت زرد بود که داور اعتقادی به این اخطار نداشت. در دقیقه ۸۷ نیز آرمان رمضانی با یک خطای بی مورد کارت زرد گرفت.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
آقای داور لنگی شما بله هر اتفاقی در محوطه جریمه که بنفع لنگی ها باشد ، می گویید پنالتی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دیگه داورا حسابی به کیسه تو لیگ قبل حال دادند هر بازیکنی که خودشو مینداخت زمین پنالتی میگرفت . کلا استقلال جماعت بهتره برای فصل جدید بهانه های قبلی خیلی لوس شده دیگه همه فهمیدند برای امتیازگرفتن از وزارت بوده
آخرین اخبار