امیر سرتیپ دوم قربانی مطرح کرد؛

بالگرد‌های ایزوله هوانیروز ارتش در خدمت بیماران کرونایی

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در بحث کرونا نیز علاوه بر سیستم‌های زمینی ضدعفونی، بالگرد‌هایی را آماده کردیم که در صورت نیاز و ضرورت بتوانیم در سطح شهر‌ها، ضد عفونی را انجام دهیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه با کرونا، گفت: ما در حوزه بهداشت و درمان، کمک شایانی به کشور می‌کنیم.

وی افزود: ۱۷ استان را در مناطق صعب‌العبور که تردد ماشین و وسیله نقلیه انجام نمی‌شود، پوشش هوایی می‌دهیم؛ بالگرد‌ها به کمک خانواده‌ها و افراد مصدوم و یا با وضعیت وخیم می‌روند. مواردی داشتیم چنانچه این بیماران به بیمارستان منتقل نمی‌شدند، صد در صد فوت می‌شدند.

وی افزود: در بحث کرونا نیز علاوه بر سیستم‌های زمینی ضدعفونی، پالایش‌کننده، ایجاد نقاهت‌خانه و دیگر فعالیت‌های انجام شده  در یگان‌ها، بالگرد‌هایی را آماده کردیم که در صورت نیاز و ضرورت بتوانیم در سطح شهر‌ها، ضد عفونی را انجام دهیم.

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار کرد: همچنین بالگردی را برای ایزوله کردن بیماران کرونایی اختصاص داده‌ایم، چنانچه در روستایی بیماری بود بتوانیم با این بالگرد بیمار را به بیمارستان انتقال دهیم. الحمدلله در موضوع بالگرد و ایزوله کردن اقدامات با ارزشی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار