دغدغه‌های مخاطبان درباره تعرفه اینترنت در هفته گذشته

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان در هفته گذشته درباره تعرفه اینترنت در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، انبوه پیام‌های دریافتی از شما مخاطبان عزیز در هفته گذشته توسط دبیران تحریریه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تحلیل، داده‌کاوی و بررسی شد.

در این میان پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در پیام‌های شما مخاطبان، جداسازی و مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه روز مردم تشخیص داده شد در قالب بسته‌های جداگانه منتشر می‌شود. با توجه به اهمیت و تکرار این کلیدواژه در پیام‌های دریافتی، موضوعات مربوط به آن به صورت ویژه به سرویس‌های مربوط برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

یکی از این کلیدواژه‌های پرتکرار «تعرفه اینترنت» بود که در ادامه پیام‌های مرتبط با این کلیدواژه ارائه شده است.

 

 


 

تعرفه بالای اینترنت

 

باسلام و خسته نباشید قرار بود تعرفه‌های اینترنت کم شود پس چرا تا این لحظه اتفاقی صورت نگرفته با تشکر.



سلام وقت بخیر ببخشید در همه اخبار‌ها می‌گویند که اینترنت دانش‌آموزی ارزان شدن اینترنت برای دانش آموزان سیم‌کارت و...

 

چرا اخباری برای دانشجو‌ها وجود ندارند، چرا کسی به فکر ما دانشجو‌ها نیست به خدا هزینه اینترنت کمرشکن است. ازتان خواهش می‌کنم پیگیری کنید ممنونم.

 

لطفاً این مسئله اپراتور‌های همراه که بسته‌های اینترنتی را کلاً یک‌ماهه کردن پیگیری کنید. خیلی بد شده. هرروز بدتر و گران‌تر می‌شوند.

 

عزیزان من از شما خواهشی دارم لطفاً از مسئولانِ اپراتورِ همراهِ اول بپرسید و بررسی کنید که چرا بسته‌های اینترنتی هم نسبت به قبل گران شده هم اینکه با مدتِ استفاده کوتاه حجم این بسته‌های اینترنتیِ خریداری شده از همراهِ اول، آن‌قدر زود تمام می‌شود از شما متشکرم: قاسمی

 


 

شبکه شاد


ببخشید ما خانواده‌مان واقع نمی‌توانند هزینه اینترنت شاد رو بدهند. من خودم پدر ندارم من هستم تو خانواده خواهرم هست مادرم هم نمی‌تواند واقعاً وسعش نمی‌رسد هم خرجمان را بدهد هم پول اینترنت. خودتان بهتر خبر دارید از بسته‌های اینترنت ۲گیگ میگیری ۱۴هزار تومان باید بدین ما واقعاً نمی‌توانیم این‌همه پول اینترنت بدیم لطفاً خواهش می‌کنم رسیدگی کنید به این موضوع اگه رسیدگی کنید واقعاً ثواب می‌کنید واقعاً کمک بزرگی به ما کردید خواهش می‌کنم ممنون از این سایتی که درست کردید شاید بسیاری از مشکلات مردم کم کند.

 

تعرفه اینترنت ثابت برای برنامه شاد، نه‌تنها رایگان نیست بلکه با تعرفه اینترنت خارجی محاسبه می‌شود نه داخلی
سرعت اینترنت همراه در نقطه‌ای که ما قرار داریم به دلیل دوری از دکل‌های مخابرات بسیار کم است به همین دلیل تعرفه اینترنت ثابت برای من که خودم معلم هستم و دو فرزند دانش‌آموز دارم اهمیت دارد. در آزمایشی که بنده دیروز ۲۴-۰۶-۹۹ انجام دادم، وقتی نرم‌افزار شاد نصب شده روی موبایل با اینترنت همراه اول و ایرانسل (سیم‌کارت‌های اعتباری) کارکرد در هیچ‌کدام هیچ هزینه‌ای از شارژ سیم‌کارت کم نشد.
آزمایش دوم را با وای فای مودمی که در خانه داریم و به اینترنت شرکت مخابرات متصل است انجام دادیم. نتیجه این بود که مخابرات نه‌تن‌ها هزینه اینترنت شاد را محاسبه می‌کند بلکه آن را با تعرفه خارجی محاسبه می‌کند. (در اینترنت مخابرات، تعرفه اینترنت خارجی، چهار برابر اینترنت داخلی است).
برای توضیح بیشتر، بنده برنامه‌نویس کامپیوتر هستم و با مسائل شبکه کاملاً آشنا هستم. برای دقیق بودن آزمایش، هم قبل و هم بعد از آزمایش، مودم را به مدت پانزده دقیقه خاموش نگه داشتم تا مصارف قبلی و بعدی روی اندازه‌گیری ما تأثیر نگذارد. در حین آزمایش هم فقط موبایل روشن بود و فقط یک موبایل به وای فای متصل بود و در موبایل فقط نرم‌افزار شاد در حال اجرا بود. بعد هم نتیجه را در گزارش ریز مصرف که در سایت مخابرات در پنل کاربری هر مشترک قابل دسترسی است مشاهده کردم. همچنین قابل‌ذکر است که آزمایش من برای اینترنت همراه و ثابت مشابه بود و در هر دو فیلم‌های آموزشی موجود در برنامه شاد را دانلود کردم.

 

درخواست بنده این است که لطفاً پیگیری کنید که اگر شرکت مخابرات نمی‌خواهد ترافیک اینترنت شاد را رایگان محاسبه کند، حداقل آن را با تعرفه داخلی محاسبه کند نه تعرفه خارجی.

 

با سلام پس این برنامه شاد که می‌گویند رایگان هست کجاست ما که هیچی ندیدیم چقدر باید بسته اینترنتی بزنیم.

 


 

اینترنت رایگان برای فرهنگیان

 

اینترنت رایگانی که به معلم‌ها تعلق گرفت فقط به معلم‌هایی داده شد که ایام عید ثبت‌نام کردند. همکارانی که ایام عید اینترنت نگرفتند الآن هم از این بسته محروم شدند. با تشکر ویژه از برنامه خوبتان.

 

سلام به آقای وزیر آموزش‌ و پرورش بگویید تکلیف فرهنگیانی که در ایام عید برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام نکردند چه می‌شود و سهمیه اینترنت ما چه می‌شود. با تشکر.



با سلام لطفاً بفرمایید که نباید اینترنت رایگان در اختیار معلمان گذاشته شود؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار