نشست مشترک فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی سردشت و سلیمانیه عراق

با هدف حل و فصل مشکلات مرزی و ارتقای سطح توان طرفین برای امنیت پایدار نوار مرزی در مرزهای مشترک ایران و عراق در آذربایجان غربی نشست مشترک فرماندهان مرزبانی دو کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نشست مشترک فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی سردشت و سلیمانیه عراق با هدف حل و فصل مشکلات مرزی دو جانبه و ارتقای سطح توان طرفین برای امنیت پایدار نوار مرزی در مرزهای مشترک ایران و عراق در آذربایجان غربی برگزار شد.

سرهنگ سلیمان بایرامی فرمانده هنگ مرزی سردشت در این نشست افزایش تعامل و همکاری‌های طرفین را عاملی مهم برای رفع مشکلات مرزی دانست و گفت: با توجه به تحرکات و نقشه‌های شوم دشمنان ضرورت دارد سطح تعاملات طرفین افزایش یابد و به بهترین نحو بهره‌برداری شود.

او  افزود: تلاش برای افزایش سطح همکاری‌ها و روابط متقابل بیشتر موجب ایجاد امنیت پایدار و مطلوبتر در مرز‌های دو کشور خواهد شد.

سرتیپ عمیدفخرالدین کلانتر مرزی کشور عراق در منطقه سلیمانیه نیز در این نشست از  روابط خوب مرزی دو طرف ابراز خرسندی کرد و بر همکاری و تعامل بیشتر برای رفع مشکلات مرزی تاکید کرد.

در پایان این نشست مشترک مرزی تفاهم نامه‌ای به امضا دو طرف رسید و بر ضرورت گسترش و تحکیم روابط و همکاری‌های متقابل، گشایش بازارچه‌های مرزی و ارتقای معیشت قانونی مرزنشینان تا کید شد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.