جذب نیرو‌های متخصص در واحد‌های تحقیق و توسعه صنعتی خوزستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: به منظور به کارگیری نیرو‌های متخصص در واحد‌های تحقیق و توسعه صنعتی و معدنی استان اقدام به جذب سرباز امریه می‌کند.

 امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور به کارگیری نیرو‌های متخصص در واحد‌های تحقیق و توسعه صنعتی و معدنی استان اقدام به جذب سرباز امریه می‌کند.

او در ادامه بیان داشت: جهت جذب امریه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دارا بودن مدرک فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تحصیلی که در سایت سازمان ارائه می‌کنیم لازم است.

نظری افزود: متقاضی باید حداقل ۵ ماه باقی مانده به اتمام معافیت تحصیلی خود داشته و فاقد کسری خدمت باشد، افرادی که دارای برگ اعزام یا غیبت هستند نمی‌توانند از امریه سرباز تاب استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در پایان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام در سامانه www.iranerop.ir مراجعه نمایند همچنین کارشناسان مسئول طرح تاپ در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با شماره ۳۴۴۴۹۲۷۹ آماده پاسخ گویی به سوالات احتمالی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار