اسبقیان: افتخارآفرینی‌های سیامند رحمان در قلب‌های ما خواهد بود

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: مدال‌هایی که سیامند برای کشورمان به ارمغان آورده است در کلکسیون افتخارات ورزش ایران ثبت شده و در قلب‌های ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه مراسم نام گذاری سالن پاراوزنه‌برداری به نام سیامند رحمان قهرمان فقید جهان و پارالمپیک اظهار داشت: سیامند رحمان نامش همیشه در ورزش ما حک شده است و همگی به وجود او افتخار می‌کنیم. مدال‌هایی که او برای کشورمان به ارمغان آورده است در کلکسیون افتخارات ورزش ایران ثبت و ضبط شده است و این افتخارآفرینی‌ها در قلب‌های ما خواهد بود.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره دوچرخه سوار جانباز فقید کشورمان بهمن گلبارنژاد که در اثر سانحه تصادف از دنیا رفت، بیان کرد: بعد از افتخار آفرینی‌هایی که سیامند رحمان برای کشورمان انجام داد متاسفانه یک سانحه بسیار غم انگیری اتفاق افتاد و ما بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار جانباز و افتخار آفرین کشورمان را در اثر وقوع حادثه از دست دادیم. چون علت درگذشت او با سیامند رحمان همزمان شده بود بر خود وظیفه دیدیم که یاد و خاطره او را گرامی بداریم.

اسبقیان افزود: قطعا در آینده‌ای نزدیک برای این جانباز سرافراز کشورمان یک مراسم باشکوهی برگزار خواهیم کرد. در مراسم امروز حسین رضازاده قهرمان وزنه برداری کشورمان هم حضور پیدا کرد و این نشان می‌دهد که دل‌های قهرمانان ما تا چه مقدار پاک و منزه است و از طرفی رکورد‌هایی که سیامند رحمان بر جای گذاشته، نشان از افتخارآفرینی‌هایی است که او در عرصه جهانی به دست آورده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار