محمد اشتیه: امروز روز سیاهی در تاریخ امت عربی است

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد اتحادیه عرب دیگر اتحادیه نیست و به عامل تفرقه و تخریب همبستگی عربی تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد شدید از اتحادیه عرب اعلام کرد امروز، روز سیاهی در تاریخ امت عربی و اعلام شکست اتحادیه عرب است؛ اتحادیه عرب دیگر اتحادیه نیست و به عامل تفرقه و تخریب همبستگی عربی تبدیل شده است.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان افزود این روز هم به تقویم درد و رنج فلسطین و کارنامه شکست‌های عربی اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


محمد اشتیه گفت شورای وزیران تشکیلات خودگردان فلسطین، اصلاح روابط با اتحادیه عرب را که در مقابل نقض آشکار قطعنامه‌ها و اصول ثابتش ساکت مانده است بررسی می‌کند.

تنها ۲۹ روز پس از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند و به گفته مشاور ارشد ترامپ این توافق شامل افتتاح سفارت برای طرفین قرارداد است.

بحرین، آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترک خود از نقش امارات در اعلام برقراری روابط کامل دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

این در حالی است که روز گذشته نیز رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم به نقل از منابع دیپلماتیک عربی ادعا کرد عمان احتمالا کشور بعدی خواهد بود که با رژیم اشغالگر صهیونیستی سازش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار