پیروانی: اقدام AFC به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا بی‌انصافی است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر قرار باشد AFC با اقدامی سیاسی به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا علیه ایران به وجود آورده حق پخش را به ایران ندهند، انصاف نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس درباره مشکلات این تیم در قطر اظهار کرد: برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی ما مشکل روادید داشتند و پس از رسیدن به این کشور هم تعدادی از ساک‌ها و پیراهن‌های اصلی تیم به هتل نیامد.

او افزود: ۶ تیم داخل یک هتل هستند و امروز هم در نشست هماهنگی بازی‌ها گفتم قطر دست کم به دلیل میزبانی جام جهانی هتل‌های زیادی دارد و فدراسیون فوتبال این کشور باید بهتر عمل می‌کرد.

پیروانی ادامه داد: این رقابت‌ها نوعی آزمایش برای جام جهانی ۲۰۲۲ است و باید دید لیگ قهرمانان چگونه برگزار می‌شود. از قطری‌ها به دلیل برگزاری مسابقات، امکانات استادیوم، زمین چمن و رفت و آمد تشکر ویژه‌ای دارم، اما می‌توانستند بهتر از این عمل کنند.

مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: درست نیست ۶ تیم در یک هتل باشند و در این زمینه باید شرایط بهتری را در نظر می‌گرفتند. در نهایت ما از این موضوع گلایه داریم.

وی درباره لغو حق پخش زنده بازی‌ها گفت: سال گذشته که برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی رفتیم از من به عنوان مدیر تیم و باشگاه پرسپولیس تشکر کردند که به خاطر حضور هواداران عزیزمان در دیدار فینال مسابقات بود. امروز هم در جلسه هماهنگی چهار تیم گروه‌مان اعلام کردم هواداران ما باعث افتخار باشگاه هستند.

پیروانی افزود: اگر قرار باشد AFC و فیفا که چندین بار به دولت و مجلس ما نامه داده و گفته اند سیاست را در ورزش دخالت ندهید، خودشان هم با اقدامی سیاسی به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا علیه ایران به وجود آورده، حق پخش را به ایران ندهند، انصاف نیست.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان گفت: ما میلیون‌ها هوادار عاشق داریم که به تیم بزرگ پرسپولیس عشق می‌ورزند. من امروز به نمایندگی از ایران صحبت کردم، زیرا هواداران تمام تیم‌ها دوست دارند بازی تیم محبوب‌شان را ببینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
آقای سرپرست لنگی ها ، شما که گرین کارت آمریکا دارید و آزادانه به آن کشور رفت و آمد می کنید ، دیگر دم از تحریمهای ظالمانه آمریکای جنایتکار نزنید
آخرین اخبار