وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

تعیین تکلیف ساماندهی مهدهای کودک در شورای عالی انقلاب فرهنگی

حاجی‌میرزایی گفت: ابعاد مختلف ساماندهی مهد‌های کودک در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه پنجمین جلسه شوراى تحول و نوسازى نظام آموزشى کشور درباره وضعیت ساماندهی تأمین منابع انسانى آموزش و پرورش و مهدهاى کودک با بیان اینکه معلم جانشین نداشتن‌ها و کمبود‌ها است، اظهار کرد: اگر معلم صلاحیت کافی داشته باشد حتی اگر مدرسه نامناسب و محتوا ناکافی نباشد، باز هم قابل جبران خواهد بود و اگر همه این موارد باشند و معلم در اختیار نداشته باشیم، کارساز نخواهد بود.

او افزود: با توجه به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی گام بلندی برای اجرایی کردن این سند است البته آموزش و پرورش روش‌های متفاوتی در سال‌های اخیر برای جذب نیرو به کار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش از بررسی روش‌های مختلف جذب نیروی انسانی خبر داد و گفت: بررسی روش‌های مختلف جذب در شورا مورد بررسی قرار گرفت و چارچوبی برای دستیابی به نیروی انسانی با کیفیت تنظیم شد که جزئیات آن بعد از قطعی شدن، اعلام خواد شد.

او به موضوع تربیت نیروی انسانی مربی برای مهدکودک در دانشگاه فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته شده مسئولیت آموزش و محتوای آموزشی در مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شده است و نیروی انسانی مربی هم در در دانشگاه فرهنگیان تربیت می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی‌ها و گفت‌وگو‌ها در مورد تعیین تکلیف مهدکودک‌های زیر نظر دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار