عابدخجسته: با صلاحدید خانواده در تمرینات تیم ملی بدمینتون شرکت نکردم

ملی پوش بدمینتون بانوان کشورمان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا با صلاحدید خانواده در تمرینات تیم ملی بدمینتون شرکت نکردم.

ثمین عابدخجسته ملی پوش بدمینتون بانوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط آمادگی خود، اظهار داشت: مسابقات بدمینتون دهه فجر آخرین رقابتی بود که جهت کسب سهمیه المپیک و ارتقای رنکینگ بین المللی در آن شرکت کردم. تا به الان نزدیک به ۷ ماه است که تمریناتم را بیشتر به صورت انفرادی و یا در فضای باز انجام می‌دهم و بیشتر روی بدنسازی تمرکز کرده ام و توانستم پیشرفت خوبی در آمادگی جسمانی داشته باشم.

او درباره وضعیت ملی و باشگاهی خود، بیان کرد:  تیم ملی بانوان تمرینات را  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شروع کرده است. من با صلاحدید خانواده و اینکه هنوز تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، ترجیح دادم در تمرینات تیم ملی بدمینتون حضور پیدا نکنم. در حال حاضر تمریناتم را زیر نظر مربیان به صورت انفرادی و خصوصی انجام می‌دهم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط به حالت قبل برگردد تا با آرامش و اطمینان خاطر در کنار سایر ملی پوشان تمرین کنیم.

عابدخجسته در خصوص وضعیت مالی رشته بدمینتون، گفت: به دلیل مسائلی که مطرح شد، امسال در مسابقات باشگاهی و لیگ بدمینتون شرکت نکردم و هیچ گونه قراردادی با تیم خاصی امضا نکردم. در نتیجه از وضعیت قرارداد‌های سایر نفرات اطلاعی ندارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار