مربی س‍‍‍پاهان: آماده چالش برابر النصر هستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت تیم خود برابر النصر عربستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری قبل از دیدار مقابل النصر عربستان اظهار کرد: بازیکنان تیم النصر را تا حدود زیادی رصد و بررسی کرده ایم و شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم. می‌دانیم تیم النصر بازیکنان خوبی دارد و به طور حتم تمهیداتی برای مقابله  با این تیم  اندیشیده ایم و راهکار‌هایی برای آن داریم.

او ادامه داد: شیوع ویروس کرونا برای همه تیم‌ها شرایط یکسانی را ایجاد کرده است. تمهیداتی که قرار بود برای این جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لحاظ شود، برای سپاهان هم اندیشیده شده است. به دلیل شیوع کرونا ۴ بازیکن خوب‌مان را از دست داده ایم، اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم. همه بازیکنان ما قابلیت‌های فنی بسیار خوبی دارند و می‌دانم که جانشینان بسیار شایسته‌ای برای بازیکنان غایب خواهند بود. همین جا آرزو می‌کنم همه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردند.

مربی تیم فوتبال سپاهان درایان خاطر نشان کرد: شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است، اما برنامه‌هایی برای این بازی داریم. به طور حتم در ۲ بازی مقابل النصر به طور یکسان بازی نخواهیم کرد و با توجه به اتفاقاتی که در بازی رخ خواهد داد تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.


بيشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار