تجهیز اماکن تجاری به سامانه مها نوعی سرمایه گذاری است

فرمانده انتظامی بم گفت: با تجهیز اماکن به سامانه مها، در صورت بروز خطر در صنوف زنگ هشدار این سیستم در مراکز پلیس به صدا درآمده و پلیس با توجه به نشانی اعلام شده ، خود را به محل مورد نظر می‌رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: مها سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که ۲۴ ساعته هر نوع تهدید را در زمان حضور مالک یا نبود وی به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند.

او افزود: این سامانه به کمک حسگر‌های حرکتی و لرزشی هر نوع تهدید از جمله سرقت، زورگیری و ... را در زمان حضور یا نبود مالک به مرکز اعلام می‌کند که به سرعت به مالک و پلیس اطلاع رسانی می‌شود.

سارق حرفه‌ای قطعات خودرو دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۲۳ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق از شهروندان خواست به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.